„Goodtherapy“ Tinklaraštis

Ar turėtume jausti simpatiją sociopatams?

medžių vainikasNėra jokių diskusijų apie tai, ar sociopatija yra reali sąlyga, trukdanti ar neleidžianti pasiekti galimybių empatija ir gailesčio. Tačiau diskutuojama, kaip reikėtų žiūrėti į sociopatiją, ir aš laikausi unikalios ir nepopuliarios pozicijos.

Sociopatijos etiologija yra svarbi tyrimų sritis, kuri jokiu būdu nepateikė galutinio nuosprendžio dėl šios būklės priežasties. Kolektyviniai sociopatijos tyrimai rodo, kad yra keletas galimų tarpusavyje susijusių būklės priežasčių, įskaitant kultūrinius, aplinkos ir genetinius veiksnius. Kiek žinau, nėra jokių tyrimų, kurie leistų daryti išvadą, kad visi sociopatai gimė su tokia liga, taip pat nėra įtikinamų įrodymų, kad visi sociopatai yra jų aplinkos rezultatas, pavyzdžiui, emocinių emocijų trūkumas. prisirišimas .



Nepriklausomai nuo bendros etiologijos ir sociopatijos būklės prognozių, tai neturėtų trukdyti terapeutams ir kitiems psichinės sveikatos specialistams oriai elgtis su tokiais žmonėmis. Iš pradžių ši deklaracija gali atrodyti šokiruojanti, tačiau yra protingas argumentas, kaip oriai elgtis su sociopatais. Nepaisant to, ar sociopatiją sukelia genetiniai veiksniai, aplinkos veiksniai ar koks nors derinys, sociopatai neturėtų būti laikomi atsakingais už jų sociopatiją, nes sociopatinė būklė nėra pasirinkta - ji suteikiama dėl genetinio paveldėjimo ar dėl jų. gyvenimo patirtis.



Aš nesiūlau, kad kai kurie sociopatai nedaro ar neketina daryti blogų veiksmų, taip pat nesakau, kad sociopatai neturėtų būti laikomi atsakingais už savo veiksmus. Vien iš paviršutiniškos 20-ojo amžiaus apžvalgos - ir kai kurių pagrindinių jos veikėjų - akivaizdu, kad sociopatai yra gana pajėgūs blogiui. Kadangi sociopatija yra būklė, pasireiškianti vienam iš 100 vyrų ir kiekvienam iš 300 moterų, dauguma iš mūsų yra bendravę su sociopatu ir dėl to daugelis buvo sužeisti, skriaudžiami ar jais pasinaudojo. Aš labai suprantu, kokį sunaikinimą ir skausmą gali sukelti kai kurie sociopatai, taip pat baimė , pyktis , skausmas ir nesugebėjimas atleisti su kuria susiduria daugelis sociopatų aukų. Aš sakau „kai kurie“, nes ne visi sociopatai yra smurtiniai psichopatiniai žudikai, kaip juos vaizduoja žiniasklaida.

Susiraskite terapeutą

Išplėstinė paieška

Be to, svarbu paminėti, kad net jei sociopatai nejaučia empatijos, jie kognityviai supranta, kas yra teisinga ir neteisinga kultūra, kurioje jie egzistuoja. Žinoma, mes galime įsivaizduoti, kaip empatijos trūkumas gali silpninti žmogų , paliekant priimti sprendimus remiantis tiesiog pasekmėmis ar savanaudiškomis pasekmėmis. Tačiau vis tiek yra tikslinga tikėtis, kad sociopatai ar bet kuris visuomenės narys, kad ir kaip nerealu tai atrodytų, pažins teisingą ir neteisingą žinias, sutiks su auksine taisykle net savanaudiškiems tikslams ir valdys savo impulsus.



Vėlgi, aš neneigiu pavojaus, kurį kelia kai kurie sociopatai. Nepaisant to, aš rekomenduoju neatsižvelgiant į tai, kokį pavojų sociopatai kelia visuomenei, visų labui būtų naudinga ugdyti simpatijas sociopatams ir apsvarstyti galimybę daryti viską, kas galėtų padėti išgydyti sociopatijos būklę.

Kodėl užjaučia sociopatus?

Vėlgi, niekas nesirenka sociopatijos. Genetinis ir aplinkos paveldėjimas, taip pat šeima ir kultūra, į kurią gimstama, nulemia ir formuoja kiekvieną iš mūsų, nepriklausančių nuo mūsų valios. Kokia siaubinga nelaimė paveldėti sociopatiją.



Sociopatai praleidžia patį pakiliausią būdą būti žmogumi: meilę, empatiją ir emocinį ryšį. (Žinoma, šios nuomonės laikomės tik tie iš mūsų, kurie iš tikrųjų žinome ką meilė jaučiasi.)

Daugelis sociopatų prisideda prie visuomenės per mediciną, karinę tarnybą ir daugelį kitų tarnybos sričių.

Ir yra vilties, ne? Šiuo metu tikimybė, kad suaugęs žmogus be empatijos kada nors plėtos gebėjimą emociškai prisirišti ir pajusti gailestį, nepaisant jų sociopatijos priežasties, tikriausiai yra gana mažas. Nepaisant to, manau, kad geriau likti atviram galimybei, kad kai kurie sociopatai gali turėti prieraišumo, gailesčio, kaltės jausmas ir empatija. Naujausi tarpasmeninės neurobiologijos tyrimai rodo, kad suaugusios smegenys gali sukurti naujus nervinius ryšius ir netgi išauginti naujus neuronus, o tai suteikia didžiulę viltį. Jei galime įsivaizduoti būsimas technologijas, sukurtas per neuromokslus ir tarpasmeninę neurobiologiją, ir įsivaizduoti, kaip jos galėtų padėti suprasti ir gydyti sociopatiją, manau, kad tikrai yra viltis . Kas būtų, jei sociopatijos etiologiją ir variacijas būtų galima atskirti ir suprasti? Kas būtų, jei sociopatiją būtų galima veiksmingai gydyti? Jei sociopatija būtų gydoma būklė, kurią galėtume pakeisti ar išgydyti, kolektyvinės žalos, patirtos žmonėms, žmonėms ir tautoms, skaičius gali būti labai sumažintas. Veiksmingai gydant sociopatiją, milijonai vaikų, turinčių sociopatinių tėvų, gali turėti galimybę užsitikrinti sveiką prieraišumą ir būtų išvengta daugelio žmonių, sergančių sociopatija, atsiradusių dėl vaikystės patirties.



Žinoma, to niekada neatsitiks, jei sociopatai bus vertinami kaip neįkainojami, nepilnaverčiai ir su jais bus elgiamasi kaip su visuomenės raupsuotaisiais. Ironiška tai, kad daugelis iš mūsų, bijantys sociopatų ar nukentėję dėl jų, netyčia „pavagia vieną iš savo pjesės“, atsiliepdami ir žiūrėdami į sociopatus be užuojautos. Aš raginu jus prisijungti prie manęs, tikėdamasis, kad kada nors asocialios grupės susivienys ir prisidės finansiniais ištekliais, reikalingais pagerinti sociopatijos gydymą ir, kad ir grandiozinį, žmogaus kultūros evoliucijos eigą.

Jei ieškote daugiau informacijos apie sociopatijos priežastis, šią NPR istoriją gali jus dominti.

Nojaus Rubinšteino autorinės teisės 2010 m. Visos teisės saugomos. Leidimas skelbti suteiktas venicsorganic.com.

Ankstesnį straipsnį parašė tik aukščiau paminėtas autorius. Estilltravel.com nebūtinai dalijasi bet kokia pareikšta nuomone ir nuomone. Klausimus ar susirūpinimą dėl ankstesnio straipsnio galima nukreipti autoriui arba paskelbti kaip komentarą žemiau.

  • 91 komentaras
  • Palikite komentarą
  • sonia

    2010 m. Gegužės 28 d. 15:17

    Nors matau jūsų požiūrį, aš tikrai nemanau, kad tai bus lengva parduoti likusiai visuomenei. Daugumos sociopatų elgesys yra toks siaubingas ir kelia grėsmę daugumai gyventojų, manau, kad pastebėsite, jog yra labai mažai žmonių, kurie ras būdą rasti empatiją šiems žmonėms. Ar jie nusipelno, kad su jais būtų elgiamasi taip, kad liktų oriai? Taip, aš su tuo sutinku. Bet bijau, kad empatija išprovokuos jų elgesį, ir net jei jie mažai ar visiškai nekontroliuoja to elgesio, dėl kurio nėra gerai, ką jie daro, ir iš tikrųjų nėra vietos pasiteisinimams.

  • Danielius B

    2016 m. Rugpjūčio 17 d., 11.53 val

    Kaip žmogus, kuris tiki, kad gali būti sociopatas, nepateisinkite prasto elgesio ar pavojingos veiklos. Bet aš norėčiau pastebėti, kad dažniausiai minimas teiginys, kad 1 iš 100 vyrų ir 1 iš 300 moterų yra sociopatas. Mano nuomonė yra ta, kad dauguma iš tikrųjų yra panašūs į mane. Aš paprastai vengiu situacijų, kurios gali man sukelti stresą, žalą ar net nepatogumus. Aš žinau, kad jei aš fiziškai ką nors įskaudinau, tai neteisinga, nes aš to išmokau. Gal ne taip, kaip jūs. Sužinojote, kad tai neteisinga, nes jums buvo pasakyta ir tikriausiai per fizinę ir emocinę patirtį sužinojote, koks tai jausmas. Sužinojau, ką fiziškai jaučia ir kaip į tai reaguoja kiti žmonės. Man nesvarbu, ar kas nors sužeis, nors aš žinau, koks tai „jausmas“. Aš nesmurtauju ir nesukeliu bėdų dėl kelių priežasčių. Nenoriu, kad kiti žmonės žinotų, kas aš esu. Esu tingus. Paprastai keliant bėdą ar smurtaujant, mano situacija nepagerėtų. Ir dažniausiai nenoriu susidoroti su pasekmėmis. Jei jūs ar kas nors perskaitėte tai iki galo, turėtumėte suprasti, kad aš nesu kažkoks atsilikęs neandertalietis. Aš gana protingas. Aš tikrai žinau pasekmes ir nusprendžiu vengti visko, kas neigiamai paveiks mano gyvenimą. Turiu šeimą, kuriai tikiu, kad tikrai myliu. Negaliu ir neprarasiu jų. Retai aš netgi priartėsiu prie smurto tiesioginėje akistatoje su kuo nors dėl teisinės netvarkos. Man vis geriau sekasi skleisti situacijas. O tai savo ruožtu iš tikrųjų padeda visiems dalyviams. Taigi su viskuo, kas pasakyta, nemanau, kad esu viena. Tikiu, kad dauguma sociopatų yra panašūs į mane arba aš į juos. Jei tiek daug žmonių yra sociopatiški ir jiems trūksta empatijos, ar nebūtų smurto ir žudynių kur kas daugiau? Ne, jei jie panašūs į mane.

  • Lesley D

    2016 m. Gruodžio 18 d., 12.29 val

    Žinau, kad šis straipsnis buvo labai seniai, bet tikiuosi, kad ši žinia jums pasirodys. Aš tikiu tavimi ir giriu, kad pasisakei. Emociškai esu kitoje jūsų pasaulio pusėje. Aš per daug empatija. Tai gali būti ir geras, ir blogas dalykas. Esu giliai įsimylėjęs sociopatą ir, taip, labai įskaudintas, nusivylęs ir piktas, bet kad ir kaip bebūtų kas beprasčiau, dienos pabaigoje aš jį myliu. Jis taip pat priima mane tokią, kokia esu, ir mano trūkumus. Tikiu, kad mums visiems trūksta kažko. Aš nesu religingas, bet kažkoks dvasingas. Aš bandau tai paaiškinti taip (nors tai skamba religingai, tačiau tai nėra suprantama pažodžiui) ... Kai visi buvome „viršuje“, norėdami gauti pamokas ir ateinančio gyvenimo savybes, pertraukų nebuvo, bet mes visi turėjo naudotis tualetu, pasnausti ar pan., nes atrodo, kad mums visiems kažko trūksta ... Aš praleidau praleidimą iš „saiko“ ir pamokas „kaip protingai pasirinkti“ ... Mano vyras miegojo visą „Empatijos kursas“, bet jis dalyvavo ten, kai vyko „mylėti ką nors“ pamoka, nes žinau, kad ir ką norėtų pasakyti, kad jis mane tikrai myli. Aš tikiu viltimi ir galimybėmis. Durys užsidaro tik pasirinkus tą variantą. Ačiū, kad klausėte.

  • Anoniminis

    2020 m. Vasario 28 d., 22.53 val

    Kaip veidmainiška ir mazochiška tu, Lesley. Tikras empatas nenorėtų nieko bendra su sociopatu. Bet jei nuspręsite kentėti pasekmes, kai įsimylėsite, tai yra jūsų, o ne mano problema.

  • Tosha

    2016 m. Rugsėjo 28 d., 16.11 val

    Mano 10 metų santykiai, 5 metų santuoka su tikru sociopatu tiesiog baigėsi tuo, kad jis nusižudė. Paskutinius du mėnesius jis buvo ant metalo ir tikėjo, kad visi bando jį nužudyti. Jo šeima, kartu su manimi, jį visiškai išvarė iš mūsų gyvenimo ir jis nusprendė, kad geriau išsivežti save, nei tai padaryti vienam iš „jų“. Patyriau baisiausią piktnaudžiavimą dėl žodinio, fizinio, emocinio ir seksualinio pobūdžio. Jis nė karto nepadėjo nei dukrai, nei man tuo klausimu. Niekada neatsigausiu nuo prievartos, kurią patyriau jo rankose, ir aš, ir mano vaikas turime gydytis. Visa tai sakydama, aš vis dar labai myliu savo vyrą, būčiau ieškojusi žemės pakraščių, kur jam būtų suteikta pagalba, ir paskutinis dalykas, ko norėjau, buvo tai, kad jo gyvenimas baigtųsi taip, kaip nutiko. Užjaučiu jo sutrikimą, nes sugebu ir tai yra didžiausia dovana, kurią turi „normalūs“ žmonės. Vien todėl, kad kažkas elgiasi tam tikru būdu, kontroliuojamas ar ne, netrukdo jų gyvenime gyvenantiems žmonėms juos mylėti, rūpintis tuo, kas jiems nutinka, ir liūdėti dėl gyvenimo, kurį jie turi gyventi.

  • Justinas

    2017 m. Lapkričio 29 d., 8.38

    Šis straipsnis yra daugiausiai naivus. Joje nenagrinėjama, kokia fiziška, dvasinė ir psichologinė žala sociopatams sukelia fizinę, dvasinę ir psichologinę žalą žmonėms. Geriausia, ką galiu pasiūlyti nesociopatams link sociopatų, yra vengimas. Siūlyti užuojautą yra sociopatų SAPNAS! To jie trokšta. Tai jiems suteikia dėmesio. Tai leidžia jiems atrodyti kaip mums visiems. JIE NĖRA! Užuojauta (kol kas) NĖRA atsakymas šiuo evoliucijos metu. JOKIS KONTAKTAS yra sprendimas. Kontaktas su sociopatu JŪS galiausiai pakenks, arba jūs patirsite didžiulę sociopato padarytą žalą. Užuojauta maitina sociopatą ir skatina daugiau aukų. Kad ir kokie rašytojo dvasiniai įsitikinimai būtų, netaikomi sociopatui. Sociopatas nesilaiko ir niekada nesilaikys dvasinės etikos. Sąžiningai, jei pasiūlysite užuojautą, jie grąžins melą kaip dovaną.

  • Anoniminis

    2020 m. Vasario 28 d., 22.56 val

    Pagaliau! Kažkas, kuris prieš sociopatus yra tiek pat, kiek aš. Jūs, Justinai, tikrai nusipelnėte būti pasveikinti, kai atsisakėte turėti su jais nieko bendro. Aš giriu jus, kad norite nuo jų nutolti dėl savo patirties su jais.

  • Nikas

    2010 m. Gegužės 29 d., 8.23 ​​val

    Kiek tu gali užimti empatiją šiems žmonėms, kurie daro nusikaltimus savo bendraamžiams ir vis tiek negali rasti jokio gailesčio dėl to, ką padarė?

  • Holly C

    2015 m. Sausio 22 d., 22.33 val

    Daugelis, jei šie tipai mano, kad kitiems trūksta empatijos ir negaila. Jei kas nors sako, kad jis yra labai jautrus, tikėkitės, kad jis reikalaus dėmesio kaip kūdikis. Jei to nepadarysite, tai jo akyse, pavyzdžiui, nesigailėkite. Apsvarstykite perspektyvą iš to, kur jie yra patys.

  • Steve'as

    2016 m. Birželio 26 d., 12.54 val

    Panašu, kad jūs siūlote visuomenei perimti blogą požiūrį ar perspektyvą, o ne populiarią nepaveiktą perspektyvą bendraujant su sergančiais asmenimis. Tai negali būti geriau. Tai panašu į vėžinio naviko gydymą, užmetant į jį kitą vėžio naviką.

  • ŽENKLAS

    2010 m. Gegužės 29 d. 13:24

    Aš sutinku su tavimi. Štai kodėl aš sutinku su tuo, ką jūs sakote. Leiskite manyti, kad yra keletas gyvūnų, kurie kenkia mums žmonėms. Mes galime ne tik siautėti juos nužudydami, ar ne? Turime selektyviai žudyti agresyvius. Ir jie yra GYVŪNAI! Sociopatai nėra gyvūnai, ir kai net teroristas ar nusikaltėlis gali gauti teisingą teismą ir pagrindines žmogaus teises, manau, kad būtų neteisinga neteikti tų pačių žmogaus teisių sociopatams ...

    Mums liūdna dėl žmogaus, neturinčio pinigų, pamatyti žmogų, kuris negali sau leisti pagrindinių dalykų. Tada manau, kad teisinga, jog turime empatiją tiems, kurie taip pat negali sau leisti meilės ar kitų gerų dalykų. sociopatai reikalauja mūsų empatijos!

  • N. kamštis

    2010 m. Gegužės 30 d. 4:09

    Su nusikaltėliais elgiamasi kaip su nusikaltėliais, nesvarbu, ar jie yra sociopatai, ar ne, jie nusipelno elgesio, kurį reikia perduoti nusikaltėliui. Laikotarpis.

  • Franas

    2010 m. Gegužės 30 d., 11.08 val

    Kas mes tokie, kad paskatintume kitus? Tai ne mūsų darbas.

    Kodėl gi nepanaudojus visos energijos, kurią mes nešiojamės, kaip pyktį kai kurių savo bendraminčių atžvilgiu, ir, tikimės, kad tai būtų gera ir reabilitacija? Nesakau, kad turite tapti geriausiais draugais su šiuo asmeniu, tačiau jie nusipelno sąžiningo šūvio išpirkimo, kaip ir mūsų reakcija.

  • Sherry osadchey

    2010 m. Gegužės 31 d., 7:24

    Ačiū, Nojus, už įžvalgų kūrinį. Aš taip sutinku su jumis. Mes visada turime atkreipti dėmesį į mūsų didžiausių žmonijos lyderių - Mandelos, Gandhi, Thich Nhat Hanh, Dalai Lamos - išmintį ir mokymą. Būtent su atjauta ir supratimu mes PAVEIKSIME slegiančią, žalingą tamsą, su kuria susiduriame iš asmenų, grupių. Nesakau, kad užmerkite akis tamsios elgsenos tikrovei. Ir aš nebuvau / nėra žmonių, kuriuos pripažįstu. Jei norime skatinti gerumo evoliuciją, negalime sukelti pykčio ir keršto situacijoje, kuri jau užpildyta šiomis situacijomis. Jei tai yra pokyčiai, mes norime būti pokyčiai. Dėkojame už mintis šiuo klausimu.

  • Johnna

    2010 m. Gegužės 31 d., 8.55 val

    Noriu užjausti ir užjausti kitus, nes nežinau, kokį gyvenimą jie turėjo išgyventi, atvedę juos į šį savo gyvenimo tašką, bet prisiekiu, kad šiame pasaulyje yra tik keletas žmonių, kurių aš nepažįstu kaip tai pajausti! Tai yra žmonės, kurie įsipareigojo žinoti, koks yra nesąžiningumas kitų atžvilgiu. Vieninteliai, kurie paprastai užjaučia mane, yra tie, kuriems teko tiek daug kentėti nuo jų rankos. Buvo keletas puikių pamokymų šia tema, su kuria sutiksiu, bet niekada iki galo nesugebėjau apgaubti savo fakto, kad visi nusipelno gerumo. Aš visą laiką su tuo kovoju ir, nors vertinu, kad yra tokių, kurie gali rasti savyje pasiūlydami tai visiems, aš žinau, kad tai man išliks sunkiai įveikiama žygdarbis.

  • Joel

    2010 m. Gegužės 31 d. 9:18

    nors ramybė ir empatija gali atrodyti morališkai teisingas dalykas, leiskite tiesiog paklausti savęs, kaip dažnai mes atsižvelgiame į moralinį aspektą, kad ir ką darytume ... mąstome racionaliai ir praktiškai dažniau nei moraliniu aspektu.

  • Kajuga

    2017 m. Rugsėjo 6 d. 12:42

    Sutinku su jūsų teiginiu; neturėtų būti jokios izoliacijos, bet pradėti ginčą „nusikalstamu ar sociopatu“ nėra teisinga. Tai dvi labai skirtingos valstybės. Tie du niekaip negali būti keičiami.

  • Freddy S.

    2010 m. Gegužės 31 d., 11.22 val

    Žiaurus elgesys su nusikaltėliu ar sociopatu nesukels nieko teigiamo ir tik labiau juos izoliuos nuo bendruomenės ir visuomenės. Tai nepadės suprasti, kodėl jie daro tai, ką daro, ir rasti galimą sprendimą.

  • A.murphy

    2010 m. Gegužės 31 d. 15:14

    Aš visi už tai, kad pasirinkčiau naują maršrutą :)

    Daugelį metų mes elgėmės su šiais sociopatais kaip su užkietėjusiais nusikaltėliais. Ir nors kai kurie iš jų yra nusikaltėliai (ne visi!), Dabar akivaizdu, kad senieji metodai nieko nedavė. Taigi prasminga pasirinkti naują maršrutą ir sužinoti, ar tai duoda teigiamų rezultatų. Šie sociopatai yra žmonės, turintys problemą, ir ta problema iš tikrųjų sukelia problemą kitiems. Taigi tikrai būtų gerai, jei galėtume ištirti ir pašalinti jų turimą problemą!

  • perlas

    2010 m. Birželio 1 d., 07.02 val

    @ A.murphy: Aš visiškai sutinku su jumis. Net jei specialistai nesutaria dėl šios naujai pasiūlytos idėjos efektyvumo, jie turėtų jos imtis, nes senoji idėja nedavė nieko, išskyrus didelį NULL!

  • Duffas

    2010 m. Birželio 1 d., 11.34 val

    Ironiška tai, kad daugelis iš mūsų, bijantys sociopatų ar nukentėję dėl jų, netyčia „pavagia vieną iš savo pjesės“ atsakydami ir žiūrėdami į sociopatus be empatijos.

    Tai čia pat. Jei mums trūksta empatijos sociopatams, mes elgiamės sociopatiškai, taigi darome tą patį, ką ir pakeistume. Keista, bet neturėjimas empatijos sociopatui yra beveik tas pats, kas įstrigti sociopato pasaulėžiūroje, lyg terapeutas taptų prislėgtas dirbdamas su savižudžiu klientu! Galbūt paradoksalus gydymo metodas būtų iš pradžių neturėti empatijos - taip patekti į sociopato pasaulį ir susigaudyti, tada pereiti prie empatinio požiūrio. Aišku, kad psicho / sociopatams reikia būti labai atsargiems ir riboti, kad neapgautum, bet tai tiesa visose terapijose, ar ne?

  • Anoniminis

    2019 m. Spalio 31 d., 21:26

    Tu toks melagis. Sociopatai nenusipelno empatijos, nes neturi. Jei užjaučiate juos, jie tai naudos kaip būdą pasinaudoti jumis. Todėl neturėtume turėti nieko bendro su jais.
    Bet jei nuspręsite gailėtis sociopato ir dėl to susidursite su didele bėda, turėsite kaltinti tik save.

  • Švelniai

    2010 m. Birželio 1 d., 11.54 val

    'Daugelis sociopatų prisideda prie visuomenės per mediciną, karinę tarnybą ir daugelį kitų tarnybos sričių.'

    Prašau pavyzdžių?

  • stacy robinson

    2010 m. Birželio 1 d. 17:37

    Manau, kad dauguma iš mūsų pagal nutylėjimą jaučia empatiją tokiems žmonėms. Tačiau ši numatytoji sąlyga pasikeičia dėl šališko kitų žmonių požiūrio arba jei tokie žmonės mus asmeniškai užpuola ar žaloja. Taigi, ką aš noriu pasakyti, tai yra visuomenės požiūris šiuo klausimu turi keistis ir tai negali atsitikti be atitinkamų valdžios institucijų noro.

  • Alison k

    2010 m. Rugsėjo 2 d., 22.43 val

    Nuolat skaitau žodį „empatija“ ir tiesiog galvoju apie save, neturiu nieko, išskyrus užuojautą. Negaliu įsidėti į savo batus, bet tikrai man kartais dėl jų liūdna. Man liūdna, kad kai kurie iš jų tapo siaubingos praeities patirties aukomis, kurios galų gale paskatino juos gyventi dabar. Tai tiesiog neatrodo teisinga. Daugelis žmonių gyvena socialiai ir yra panašūs į kitus, ir aš jaučiu, kad jie nenorėjo užaugti ir daryti kai kuriuos savo darbus, tačiau jie buvo sukurti. Ne visi, bet kai kurie. Aš tikrai jų neišstumčiau. Viršuje turi būti kažkas vertingo, kad išsiaiškintume, kodėl ir kaip.

  • Anoniminis

    2019 m. Spalio 31 d., 21:28

    Tu gėrio išdavikas. Užjausdami sociopatus, galų gale nukentėsite nuo jų, nes jiems nerūpi, kam pakenkti. Juk sociopatai gali jumis pasinaudoti, jei esate jiems geras.

  • Fannie LeFlore, MS, LPC, CADC-D

    2010 m. Spalio 7 d. 13:47

    Aš vertinu tai, ką čia parašė Noah Rubinstein, LMFT, vykdomasis direktorius venicsorganic.com.

    Aš matau vertę būti atviram žmonių pasikeitimo galimybei, tačiau taip pat manau, kad psichoterapeutams svarbu atpažinti tikrąją žalą, padarytą žmonėms, patologiniams santykiams su sociopatais ir kitais patologiniais narcizais. Emocinės, psichologinės ir kitokios žalos mastas gali būti didelis, kaip sužinojau dirbdamas psichoterapeutu.

    Sociopatų aukoms taip pat reikia mūsų empatijos / užuojautos, tačiau galite būti nustebinti dėl kai kurių kaltinimų, kuriuos patiria aukos, kurias sunaikino ir traumavo jų santykiai / ryšiai su sociopatu. Daugelis žmonių per greitai liepia aukoms „tiesiog įveikti tai“, nesuvokdami klastingo prievartos pobūdžio, būdingo patologiniams santykiams, susijusiems su asmenimis / charakterio sutrikimais.

    Realybė yra ta, kad daugelis žmonių, kurie vaikystėje kenčia dėl neigiamų kilmės šeimos problemų, nebando sunaikinti kitų žmonių, todėl manau, kad sociopatai (nepaisant to, kaip jie tapo tokie, kokie jie yra) turi būti atsakingi už savo elgesys. Tam tikru momentu daugumai žmonių gyvenimas yra sunkus, tačiau tie, kurie atsisako būti atviri augimui ir kurie nesimoko iš patirties, yra savo kategorijoje.

    Tiems, kurie nukentėjo nuo sociopatų, būtų protinga netikėti pokyčių pažadais iš sociopatinių plėšrūnų, kurie siekia pakenkti kitiems ir atsisako prisiimti atsakomybę už savo veiksmus.

    Pasak daktaro Johno McCormicko, tai, kas vadinama „sociopatiniu stiliumi“, yra susijęs su kitais dėl daugelio priežasčių. Daugelis normalių žmonių, turinčių „sociopatinį stilių“, nėra visiškai įžeidžiantys ar išnaudojantys, tačiau kartais yra susiję su kitais iš manipuliacinių ar narcisistinių pozicijų.

    Dr. McCormickas rašė, kad jei asmenys bus įsipareigoję „sociopatiniam stiliui“ - kaip yra visaverčio sociopato, turinčio asmenybės sutrikimų, atveju, jie nepasikeis. Taip yra todėl, kad tikrasis sociopatinis žmogus yra užmūrytas nuo savo šerdies. Tai, ką jie pateikia pasauliui, yra vaizdas - fasadas to, kas jie yra iš tikrųjų - ne „tikrasis“ aš. Jų veikimo būdas yra kontrolė ir valdžia bet kokia kaina, o tai savaime apima prievartą kitiems žmonėms - tiek intymiam partneriui, tiek vaikams, giminaičiams, bendradarbiams ar draugams. Kuo griežtesnis individo „sociopatinis stilius“, tuo mažiau „savęs“ ir „kito“, teigia dr. McCormickas, kuris sukūrė būdą, kaip patikrinti asmens patologinį tvirtumą - ar jų įsipareigojimą sociopatiniam stiliui. sąžiningumo kalbos vartojimas.

    Manau, kad yra keletas sluoksnių, kurie supranta tikrovę, kaip sociopatai veikia gyvenimą. Ir vis dėlto, kadangi dauguma žmonių turi sąžinės ir rūpinasi kažkuo kitu tarpasmeniniuose santykiuose, negalime pasakyti, kas yra nepasiekiamas ar tikrai beviltiškas.

  • Johnnie Sevenas

    2011 m. Birželio 27 d., 10.56 val

    Nors labai puiku trimituoti savo POV, kad su antisocialiu elgesiu besielgiančiais asmenimis turėtų būti elgiamasi oriai, aš, viena, manau, kad gana keista, jog pasirinkai grupei apibūdinti (pažymėti) terminą „sociopatai“ žmonių. Sociopato naudojimas kitiems etiketėms visiškai paneigia jūsų žinią, taip pat jūsų svetainės poziciją, kad specialistai laikosi „nepatologizuojančio“ požiūrio į žmones (pvz., „O kaip tai priverčia jus jaustis, sociopate?“). Keista.

  • administratorius

    administratorius

    2011 m. Birželio 27 d., 11.52 val

    @ Johnnie Sevenas - ačiū už jūsų komentarą, bet manau, kad praleidote tašką, kurį bandžiau pasakyti, ir manau, kad mano pozicija dėl sociopatijos visiškai sutampa su nepatologišku požiūriu šioje svetainėje. Faktas yra tas, kad nedidelė dalis žmonių gimsta neįrengti, kad jaustųsi empatija ir gailestis. Skirtingai nei kiti, nebuvo įrodyta, kad šie žmonės gali išsiugdyti prisirišimo ir meilės ryšių gebėjimus. Gaila. Aš tikiuosi, kad neuromokslas gali išsigydyti. Galiausiai, etiketė nėra mano, ir jūs teisus, geriau būtų kreiptis į sociopatus kaip „žmones, kurie fiziškai nesugeba jausti gailesčio ar empatijos“

  • Džami

    2011 m. Rugpjūčio 23 d., 15.34 val

    Tai puikus straipsnis ir aš suprantu bendrą pranešimą, kurį bandote skleisti.

    Jūs esate teisus tuo, kad nejaučiu simpatijos tam, kuris sąmoningai ir tikslingai griauna kitų gyvenimus. Niekada to nedarysiu. Sociopatai žino iš blogo, jie tiesiog nerūpi. Taip, jie neturėjo pasirinkimo pagal savo polinkį, tačiau jie žino teisingai ir neteisingai ir gali kontroliuoti savo elgesį.

    Nebūna simpatiškas sociopato veiksmams yra protingas požiūris, ar ne? Ar ne mūsų užuojauta jiems pirmiausia leidžia mus sunaikinti? Ar ne tai, ką jie gudrauja aukos metu?

    Iš jūsų straipsnio atrodo, kad niekada nebuvote sunaikintas asmeniškai, arba jūs nepasakytumėte pusės dalykų, kuriuos ką tik pasakėte, o gal jūs tiesiog kliedi.

    Man įdomu sužinoti, ar viena iš šių toksiškų asmenybių asmeniškai paveikė jūsų gyvenimą.

  • andy j

    2011 m. Rugsėjo 1 d., 8:22

    Aš perskaičiau aukščiau daugybę socialinių, darbo medicinos sričių ir pan. Pataisyk mane, jei aš neteisingai įsivaizduoju slaugytoją be empatijos ar gydytoją, kuriam pacientai iš tikrųjų nerūpi. Arba kariškis, kuris sako, kad gali nužudyti visus, ko jie nusipelnė! tikras empatijos trūkumas ir moralinis elgesys, beveik vampyriškas požiūris į ten aukų emocijas. čiulpia iš jų visus, išskyrus paskutinį gyvenimo lašą. ir vaikiškas protas, išvedantis tave iš spintelės, kad galėtum žaisti, tu esi lėlės ant stygos ir ji darosi ne geresnė! Kai tavo vidus ten sienų, jie tave turi! manau, kad tave sunaikina unikalus pranašumas prieš tave, jie žaidžia meilužį, kad tave sujaudintų, bet žaidžia labai skirtingą žaidimą, kai laikas eina, tada tampa cirko aktu, jie žongliruoja tavo emocijomis, kad jiems būtų smagu žiūrėti, kaip tu įsiimi, tada stumiama toli, vienas didelis pjūklas! bet galų gale, kaip ir senų batų pora, JŪS bus atsisakyta linksmybių su jumis. Baigėsi laikas sugrįžti į žaidimų aikštelę galbūt žaidžiant HYDE ir ieškoti, nes yra tik tiek, kad perjungimas tarp gėrio ir blogio buvo. Yra buvę ten bejausmių būdų, jokia mano užuojauta nepažeidžia, sakau, tiesiog leisk jiems pasenti be nieko ...

  • Sam K

    2011 m. Rugsėjo 17 d., 22.59 val

    Manau, kad kai kuriems respondentams trūksta prasmės. Orus ir empatinis elgesys su sociopatais neturi nieko bendro su jų atsakomybe už savo veiksmus. Tai nėra pasirinkimas tarp vieno ir kito. Sociopatai gali būti traktuojami kaip pacientai, sergantys liga, net ir tada, kai mes juos baudžiame, kai jie nusprendžia patirti savo impulsus nepriimtinais būdais. Nėra daug konfliktų darant abu dalykus; sociopatai neturėtų būti išimtis, net jei tai yra sunkiau.

    Viskas, kas pasakyta, pyktis ir baimė, kurią jaučia žmonės, nukentėję nuo sociopatų, yra visiškai suprantami, ir jų nereikia barti, nes jaučiasi taip, kaip jaučiasi. Negalime atsisakyti empatijos ir atjautos vienai grupei kitos naudai, kitaip niekada nebus padaryta pažanga.

  • Anoniminis

    2019 m. Spalio 31 d., 21.31 val

    Atrodo, kad negalite apsispręsti, ar ne? Kiek man rūpi, sociopatai nenusipelno jokio gailesčio, užuojautos ar empatijos. Taigi, geriau jų išsižadėk.

  • Amanda

    2012 m. Vasario 29 d., 13.05 val

    Nojus, aš perskaičiau tavo straipsnį apie atjautą sociopatams ir kaip mama, kuri aistringai ir desperatiškai stengiasi užauginti vaiką (dabar 20 m.), Kuris yra sociopatas, buvau pakylėtas matydamas, kad kažkas iš ten „gauna“. Mano sūnus to neprašė, vaikystėje nebuvo skriaudžiamas, apleistas, apleistas. Priešingai, jį augino ir augina 2 mylintys ir vedę tėvai, tačiau mūsų sūnus kovoja. Jis gimė tokiu būdu ir to daugiau nevaldo nei akių spalva. Tiesą sakant, tikriausiai jums būtų paprasčiau paprašyti pakeisti akių spalvą, nei pakeisti elgesį. Aš teigiamai vertinu tai, kad iki šiol atliktas darbas pavertė mūsų sūnaus gyvenimą ne tokiu dramatišku / traumuojančiu, tačiau jo požiūris į produktyvų (pagal visuomenės normas) gyvenimą yra gerokai žemas. Galbūt jis niekada negalės gyventi savarankiškai, turėti šeimą, dirbti darbą, tačiau jį visada mylės mano vyras ir aš. Tai nereiškia, kad mes jį apsaugome nuo pasekmių, bet mes padarome jo gyvenimą kuo mažiau streso. Mes sužinojome, kad jei mes susisteminsime jo gyvenimą taip, kad jis sugebėtų jį tvarkyti be jokio streso, jis yra geresnėje vietoje. Jis myli mūsų namus, kur jis jaučiasi saugus ir saugomas, o svarbiausia - mylimas, kuris jam atrodo efektyviausia terapija. Aš nesiūlau, kad tai lengva, ir dažnai aš ir mano vyras esame peržengiami iki mūsų ribų, tačiau jis yra mūsų sūnus ir jam reikia pagalbos. Dėkoju už straipsnį, meldžiuosi, kad jūsų žodžius perskaitytų milijonai žmonių, kurie taip pat dalijasi jūsų įžvalga.

  • Laura O'Siggins

    2012 m. Balandžio 30 d. 17.47 val

    Labai įdomi diskusija. Sociopatai, kuriuos pažinojau, turi nevienodą empatiją, juos sunku išmatuoti, nes jie abu yra genijai ir gali imituoti empatiją, tačiau jiems buvo pasakyta, kad jie to nejaučia. Aš tikiu, kad mes galime išgydyti sociopatinį elgesį, kaip aš tikiu, kad galime išgydyti visas psichines ligas. Savo tyrime radau tai, kad siaubingus dalykus darantys sociopatai tikriausiai turi tam tikrą maniją ar prievartą dėl konkretaus dalyko, kurį jie daro, ir kad ir kas tai darytų, daro jiems tam tikrą įtaką, kai jie tai pakartojo ir sulaukė pasitenkinimo. Kasdieniniame gyvenime jie gali atrodyti ir „elgtis“ normaliai ar patenkinamai. Mityba turi įtakos elgsenai ir išeikvotas bei toksiškas vitaminų, mineralų, chemikalų, sunkiųjų metalų ir kt. Kiekis, įskaitant paskirtus vaistus, gali išeikvoti reikiamus vitaminus ir mineralus, kurie organizme sukuria fermentus, kurie savo ruožtu daro neuromediatorius. Vitamino B5 pantoteno rūgštis gali sukurti klleptomaną, jei jis labai išsekęs; toksiškumas variui gali išeikvoti cinką ir gali sukelti pyktį ir manijas. Žinoma, tai nėra taip paprasta, nes kiekvieno žmogaus biochemija ir genetika yra individualūs, tačiau mokslas pasivijo tai, ką ortomolekuliniai gydytojai sako dešimtmečius, kad mityba veikia elgseną. Gera pradžia bus gerinti bendrą sveikatą vartojant mikroelementus ir valgant maisto produktus, kurie padeda kepenims detoksikuoti toksinų ir cheminių medžiagų perteklių, bombarduojamus šioje visuomenėje. Kodėl mes neuždraudėme dirbtinių kvapiųjų medžiagų, dažiklių ir priedų bei GMO ir kitų toksinų, aš nežinau, nes jie prideda problemą. Tarto rūgštis, geltoni maisto dažai, tokie kaip „Mountain Dew“, mėgstamas paauglių gėrimas gali sukelti daug problemų, astmos priepuolį, įniršį ir kt., Jei dėl fermentų trūkumo kyla problemų detoksikuojant salicilatus. Reikia daugiau tyrimų ir žinant žmones, kuriems buvo padėta mityba, pereiti nuo šizofreniško elgesio prie produktyvaus gyvenimo, man sakoma, kad yra vilties, kad bus sociopatas. Žinoma, jei įrodysime, kad mityba turi elgesio poveikį, ar ją galima naudoti teisme, ir jei taip yra, ar sociopatas galėtų paduoti į teismą jų valgomo maisto gamintojus? Daugiau klausimų nei atsakymų, ir turbūt todėl apie tai nekalbama ... o, palauk, Harvey Milk nužudęs žmogus naudojo saldainių gynybą, ir mes iš to juokiamės, bet, aišku, jis turėjo psichinių problemų, kurias sukėlė pagal mitybą.

  • dekanas

    2012 m. Gegužės 2 d. 3:15 val

    man patiko šis meno kūrinys. man sunku rasti pusiausvyrą tarp užjaučiančio ir tam tikro teisingo pasipiktinimo (dėl geresnės frazės trūkumo). Manau, kad užjaučiant nėra viskas neaiški ir kvaila, bet tai yra subrendęs ir apsišvietęs atsakas į daugelį gyvenimo iššūkių. Žinoma, lengviau pasakyti nei padaryti.

    Kaip geriausia reaguoti į antisocialinę PD ir kovoti su ja? Spėju, kad asmeninis atsakymas priklausys nuo daugelio dalykų, tačiau tai, ką visuomenė veikia su žmonėmis, turinčiais šią būklę, turi būti tikrai sociali. Taip, tai reikš jų prisiėmimą į apskaitą, bet ir tinkamos rūšies pagalbos siūlymą, nors praktikoje nėra pakankamai išteklių.

    Man patinka meninio tonas. Nemanau, kad akimirką sakoma, kad mes ką nors leidome „nuo kabliuko“, tačiau visada gaivina tai, kad jaučiasi tokia dvasia, kokia yra parašyta šiame mene. Tai suteikė man šiek tiek supratimo apie mano paties stresą dėl ASPD ir padarė aš suprantu, kad man galėtų būti naudinga būti šiek tiek labiau apsišvietusiam (apskritai).

  • dekanas

    2012 m. Gegužės 2 d., 3:17

    btw, nežaisdamas žodžių žaidimų, „simpatiškas“ gali būti ne visai tinkamas žodis. Man asmeniškai patinka gailestingumas. Tiesiog mintis.

  • TD

    2012 m. Gegužės 19 d. 10:13

    Ačiū už šį straipsnį.

    Aš esu asmuo, turintis sociopatinio spektro asmenybę, piktybinį narcisizmą, o tavo straipsnis beveik privers mano akis migloti. Juokinga, atrodo, kad retrospektyviai manau, jog daug nesijaučiu apie kitus, tačiau teigiami jausmai savo - aš to nepavadinčiau - kliūtimi ar būkle - savo esybei tada verčia jausti tam tikrą savigailą. rūšiuoja.

    Bet kokiu atveju nemanau, kad sociopatija turėtų būti gydoma vaistais ar chirurginėmis priemonėmis, manau, kad matėme, kiek daug žalos galėjo padaryti Amerikos psichiatrija, palikdama tūkstančius žmonių lobotomizuotus, kad tik juos „ištaisytų“. Kaip ir kažkas, minėtas aukščiau, jei kalbama apie „agresyvių gyvūnų nužudymą“, jūs nepadėsite evoliucijai. Rūšis negali egzistuoti be tam tikro lygio agresijos - ji būtų sunaikinta.
    Mes, žinoma, nekalbame apie tokius kaip kai kurie serijiniai žudikai-prievartautojai. Aš kalbu apie tūkstančius žmonių, kurių „empatija“ yra sutrikusi, tačiau jų sociopatiniai bruožai leidžia atlikti žygdarbius, kurių jų empatiniai broliai ir seserys negali. Padaryti mokslinį proveržį, karinę pergalę, prisiimti riziką verslui, nepaisant to, kad mus sieja sąžinė ir pasiseka - sociopatai yra tie, kurie veržiasi į priekį, nes jiems dažnai trūksta baimės. Stumkite visą mūsų rūšį.

    Bėda, bent jau mano atveju, yra nuolatinė disforija. Taip supratau, koks esu, nepaisant to, kad gerai jaučiausi dėl viso kito. Yra problema, dėl kurios dažnai jaučiate disforiją. Spėju, kad kiti žmonės tai užpildo ir numalšina skandinantį jausmą visa tai „meile ir empatija“ bei „ryšiu su kitais žmonėmis“, bet mes turime improvizuoti. Ši improvizacija nukreipia kai kuriuos žmones neteisingu keliu, tačiau nėra taip, kad tik sociopatai yra žudikai, skriaudėjai ir pan.

    Mano asmeninė patirtis parodė, kad kariuomenė yra puiki vieta nuoboduliui ir disforijos būsenai, kurioje buvau, ir varžybų dvasia mane linksmino, man tai labai patiko ir man suteiktas tikslo jausmas . Maždaug tuo metu supratau, kad dažniausiai „susimaišiau“, o ne veikiau pagal savo impulsus, o po armijos nuėjau į koledžą, kuriame pradėjau skaityti apie būseną. Sukėlė tai, kad kažkas manęs paklausė, kokia yra aktyvi pareiga lauke, ir aš pasakiau, kad man tai labai patiko, ir visi buvo tarsi „jokiu būdu, beveik visi grįžta iš karo sukrėsti kaip velnias, po velnių.“

    Tada supratau, kaip apžvelgusi daugybę knygų, šaltinių, esė ir tinklaraščių, kaip visuomenė elgiasi su tokiais žmonėmis kaip aš. Ypač tokie žmonės kaip aš kariuomenėje. Viso blogio pasaulyje sąvadas, vaizduojantis „empatus“ kaip bejėgius jauniklius. Visiškas nužmoginimas, spindintis raštais ir tyrimais.

    Esmė ta, kad aš visada jaučiausi geriau nei kiti žmonės neutraliai. Intelektualiai, fiziškai, o bendrą „aš neduodu šūdo“ įtvirtinau kaip šaltakraujiškumo ir plieninių rutulių ženklą. Aš žavėjausi ta savybe ir ją užauginau savyje, o paskui perskaičiau ir stebėjau visus šūdus apie tai, kaip viskas blogai.
    Jaučiausi pikta. Jaučiausi neteisinga ir degradavusi, ir vis tiek geresnė už šiuos žmones. Ir vykdydamas kai kuriuos pažinimo procesus nusprendžiau nužmoginti tuos, kurie man netinka. Nesakau, kad iš tikrųjų mane prie šios išvados pastūmėjo kažkieno rašymas, veikiau stebint dabartinę socialinę paradigmą, švenčiamas silpnumas, o ne stiprybė, kurį sociopatai - negali kalbėti už visus, bet šiaip ar taip. Šios jėgos turime nepaisant minėtos, kartais absoliučiai sutraiškančios disforijos.

    Nepasakysiu, ar aš pasibaigiau, kai supratau, kad baigėsi kitų žmonių nužmoginimas už MANO nežmonizavimą, tai būtų visiškai liepsninga.

    Aš tiesiog visa tai parašiau, kad tai yra savęs įamžinimo mašina. Vienu metu aš nežinojau, kokia esu, elgiuosi taip, kaip visi kiti daro su labai lengvais pasibjaurėjimais ir jaučiau, kad tai tik mano personažas, bet kai apie tai sužinojau, mano neapykanta tiesiog sumažėjo.

    Blogis, negydomas, manipuliuojantis? Gerai, aš esu, ir aš tau paduosiu dešimt kartų. Tai mąstysena, kuri gali išsiugdyti save suvokiančiame sociopate šiuolaikinės psichiatrijos būsenoje.

    Jei to ir buvo siekiama, tai akivaizdžiai pavyko.

    Taigi baigiant, taip, kalbama apie orumą. Gydymas ne ta prasme, kad „taip, tiesiog nušausime šį vaikiną narkotikais, kol jis bus šmaikštus nesmurtinis atsilikėlis“, ar „pašalinkime PIKTĄ smegenų dalį“, bet gydymas bendresne prasme. Mes čia ne tam, kad sušikti sunaikintume viską, ne daugiau kaip „paprastą žmogų“ (dėl to esu žurnalistas), mes tiesiog esame žmonės, kuriems mažiau rūpi emocijos ir labiau rūpi savimi ir savo norais.

    Tai nėra nusikaltimas per se, ir mes turime savo paskirtį.

  • A-Jay

    2012 m. Birželio 1 d. 12.05 val

    Tiesiog noriu pradėti sakydamas „taip“, turiu asocialų asmenybės sutrikimą (arba sociopatiją). Ir taip. tai tiesa. Emocijų trūksta. Vis dėlto aš noriu tai padaryti tiesiog perspektyvoje. Aš žinau, kad daugelis žmonių yra prieš kitus, turinčius sociopatiją, ir galbūt jie teisingai elgiasi priešiškai, bet aš tiesiog norėjau tai pasakyti. Na. Įsivaizduokite, kad neturite emocijų. tiesiog nieko nejaučiu. tu pabundi. nieko. jūs neturite, negalite veikti pagal emocijas. Niekada nieko nemylėsite. Ne jūs, tėvai. Niekas. Jūs taip pat neapkenčiate. Aš žinau, kad kai kurie sociopatai galėjo padaryti siaubingų dalykų, ir aš nesakau, kad jie teisūs, tik tai nėra susiję su pykčiu ar neapykanta. Tai paprasčiausiai veikia pagal tikslą, nes tai yra viskas, ką turite savo gyvenime, nes, kaip sakiau, jūs neturite emocijų, pagal kurias galėtumėte veikti. Aš tiesiog norėjau tai išdėstyti perspektyvoje. Gal kada pabandysi. Pažiūrėkite, kiek laiko galite praleisti neveikdami emocijos. Deja, to padaryti neįmanoma, nes daugumai tai nesuprantama, bet vis tiek tiesiog pagalvokite. Jei skyrėte laiko tai perskaityti, ir aš žinau, kad tai senas straipsnis, ačiū. Nesvarbu, ar jūs manote, ar su sociopatais reikia elgtis empatiškai, nėra svarbu. Aš tiesiog norėjau pabandyti suteikti žmonėms perspektyvos. Dar kartą ačiū. Būk dėkingas už tai, ką turi.

  • meilė

    2015 m. Sausio 16 d., 12:41

    Aš ieškojau sužinoti, kaip galėčiau padėti antrajai sociopatinei grupei patekti į mano gyvenimą. Paskutinis baigėsi, kai jis mane narkotikais bandė nužudyti. Aš atradau savo buvusią tiesą, jis melavo apie viską. Vis tiek nusprendžiau pabandyti, pagalvojau, ar vis tiek jį galima mylėti, kad jis galėtų su tuo susidurti ir gyventi laimingesnį gyvenimą. Jis apsimetė, kad aš jo angelas, jis ėjo į terapiją ir pasakė, kad tai myli. Nė vieno nesigailiu. Aš vis dar jį myliu ir visada. Manau, kad labai liūdna taip gimti, tu nežinai, kodėl tavo kairė jaučiasi atstumta ar bloga. Esu dėkinga už savo emocijas, kad ir kiek skauda, ​​kartais žinau, kad man pasisekė.
    Naujasis bf ... kurio aš nenuėjau ir neieškojau, daugeliu atvejų yra labai sąžiningas. Jis pasakos istoriją, kaip baudė buvusįjį už jo įskaudinimą, ir turiu pažymėti, kad tai, ką jis padarė, nėra įprasto elgesio dalis. Jis turi vaiką ir atrodo, kad ji pažadina meilę. Jis man sakė, kad tol, kol save prisimena, neturėjo jausmų. 90-ųjų pabaigoje jis išbandė ekstazę ir tai atvėrė jo mintis emocijoms. Sako, tai suteikė jam sąmonės ir be jo gyvenimas buvo lengvesnis. Pastaruoju metu jis buvo kvailys, pyko dėl nieko ir kaltino mane dėl savo problemų. Jo varginantis ir potencialiai pavojingas. Mylėsiu jį besąlygiškai, kol negalėsiu to ilgiau spręsti

  • Ana

    2015 m. Gruodžio 30 d., 19:24

    Aš suprantu, ką tu sakai, ir aš nesu sociopatas. Aš kartais susidūriau su siaubinga gilia tamsi depresija dėl lėtinės ligos. Norėjau numirti. Įsivaizduokite, kad verkiate dieną po dienos, negalite judėti, valgyti ir vos kvėpuoti. Ar tikrai sociopatija blogesnė už tai? Mano socialinė / peichopatinė buvusioji neteisėtus sekso veiksmus „pajuto“. Jis tvirkino mūsų mažametį vaiką, kad jam būtų pigus jaudulys. Jai dabar 12 metų ir ji negali kalbėti dėl sutrikimo, vadinamo „Selectuve“ mutizmu dėl traumos. Jei kiltų minčių pakenkti kitam, nusižudyčiau. Kodėl sociopatas ne tik nusižudo? Nes jie tiesiog egoistai. Jiems rūpi tik jie patys ir jų poreikiai. Aš nesijaučiu užjaučiantis to, kuris naudojasi kitu savo smūgiams.

  • Fannie LeFlore

    2012 m. Birželio 1 d. 14:35

    A-Jay - ačiū, kad pasidalijote vertingomis įžvalgomis apie emocijų trūkumą, susijusį su antisocialiu asmenybės sutrikimu.

    Prašau paaiškinti, ką turite omenyje sakydami: „Būkite dėkingi už tai, ką turite“. Ar tai reiškia, kad kai kurie sociopatai gali pavydėti „normaliems“ žmonėms, kurie gali jaustis ir prisijungti prie kitų?

    Galbūt tai gali padėti mums sumažinti spragą arba priartėti prie kai kurių problemų esmės. Tam tikra forma pavydas gali priversti žmones bandyti sunaikinti tai, ko jie nori. Tai mačiau, kaip sociopatai bandė daryti su gana padoriais žmonėmis, kurie iš tikrųjų buvo jų draugai, elgdamiesi su jais taip, lyg jiems nebūtų svarbu (devalvacija). Bet kuriam asmeniui, turinčiam pagrindinę savigarbą, laikui bėgant būtų netoleruotina toliau bendrauti su sociopatu, kuris piktnaudžiauja, netinkamai elgiasi ir atmeta tai, kas jiems naudinga.

    Kita problema yra ta, kad daugelis sociopatų, kaip ankstesnis komentatorius TD rašė aukščiau jūsų, mano, kad jie yra pranašesni už kitus žmones, o įsijautusius laiko silpnais. Empatija yra stiprybė, tačiau sociopatai tai nuvertina ir bando „sumažinti“ ir sunaikinti gerus žmones, kurie, jų manymu, yra pranašesni. Deja, sociopatai nesuvokia savo apribojimų ir aklųjų zonų - kaip jie gali, jei laiko save pranašesniais? Todėl jie neturi supratimo, kaip jie tampa savo pačių blogiausiu priešu. Taip pat apie tai, kaip gailiai jie atrodo ir skamba bandydami nužmoginti kitus žmones, kurie jais rūpinosi vienu metu, kol galiausiai pasidavė ir atsisakė draugystės ar kitokio ryšio su sociopatais dėl savo pačių saugumo ir išlikimo.

    Mano nuomone, sociopatams reikalingas ypatingas poreikis (galbūt dėl ​​to, kad sociopatai patiria tuštumą, nes trūksta tvirto savęs jausmo), ir jie bandys nubausti savo šeimą ir draugus, o ne prisiimti atsakomybę už savo egzistencinių tuštumų užpildymą. / prasmės trūkumas. Ar tai gali būti panašu į nenumaldomą nuobodulį, kurį nurodė TD?

    Mano komentarai šiuo klausimu yra pagrįsti patirtimi, kai teko profesionaliai ir asmeniškai atsiriboti nuo žmonių, kurie, manau, buvo sociopatiniai. Jie nepagrįstai tikėjosi, ką realiai gali suteikti ir būti kiti žmonės.

    Kas norėtų susidraugauti su ilgalaikiu žmogumi, kuris negali įvertinti kitų siūlomų gerų savybių? Kas norėtų būti nutemptas to, kuriam trūksta dėkingumo, kai tiek imama, tačiau, atrodo, tiki, kad turi teisę į kito empatiją ir atleidimą, kad ir ką darytų, ir kai niekada nėra išmokta iš klaidų?

    Kas norėtų gyventi izoliuotas su sociopatu, kuris siekia dominuoti, kontroliuoti ir sunaikinti, o ne atviras kompromisams abipusės naudos labui? Kas norėtų toliau bendrauti su savęs paskirtu aukštesniuoju sociopatu, kuris sukuria alternatyvią realybę, kur sociopatas yra visatos centras?

    Esu dėkinga už tai, kad sugebėjau priimti gėrį ir vertinti žmogaus orumą. Dalis mano gyvenimo, palyginti su normaliu žmogumi, įprasmina tai, kad aš nesureikšminu kitų gerumo ir džiaugiuosi abipusiais santykiais.

  • A-Jay

    2012 m. Birželio 4 d. 12.20 val

    Mis LeFlore.
    Ačiū už jūsų šviesų atsakymą. Norėjau būti dėkingas už emocijų dovaną. Ir taip, deja, tai buvo turima pavydo, bet taip pat tik baigiamasis mano atsakymo komentaras. Ir aš tikiu, kad yra tam tikra teisė pavydėti. Tau, „normalūs“ žmonės, buvo palaiminti emocijų dovana, o mes / aš ne. Dažnai būna pikta matyti kai kuriuos žmones, kurie nesupranta, kaip jiems pasisekė, yra apdovanoti emocijomis ir kokius džiaugsmus jie gali atnešti. Vėlgi. Dėkojame už atsakymą. Be to, visiems, kurie tai skaito. Tiesiog atsimink. Galite pasirinkti jausti ar nejausti empatijos sociopatų atžvilgiu, tačiau bent jau turite galimybę jausti bet ką, neapykantą, meilę, kančią ir pan.

  • 2012 m. Spalio 8 d. 18:17

    Akivaizdu, kad niekada nepatyrėte sociopato sunaikinimo viesulo. Manote, kad jie nusipelno empatijos. Apsupkite juos ir palikite sąžinę atskirame rate ... Jums nebus empatijos po to, kai jie jus suvalgys gyvus ir išspjaus. Labai pollyanna!

  • Anoniminis

    2020 m. Vasario 28 d., 22.50 val

    Džiaugiuosi, kad aš ne vienintelis nekenčiu tų antagonistų.

  • 2012 m. Spalio 8 d. 18:22

    Ponia LeFLore - perskaičiau jūsų aprašymą, kas yra sociopatas, ir jūs juos puikiai apibūdinate. Pasirinkote tikslius žodžius, kad apibūdintumėte, kaip jie mąsto ir kaip jaučiasi atsidūrę jų prievartos pabaigoje. Ačiū, kad įsiterpėte į sąžiningumą, kodėl sociopatai nenusipelno mūsų empatijos.

  • Fortūna veritas

    2012 m. Lapkričio 18 d. 14:22

    Nesu tokia tikra, kad laikantis karo tarnybos indėlio tiems, kurie nieko nejaučia iš kito žmogaus gyvybės atėmimo kaip gero dalyko, yra gana protingiausias veiksmas ar karjeros kelias, kuris labai naudingas žmonių sveikatai. visuomenė.

  • Holly C

    2012 m. Lapkričio 18 d., 21:13

    Kai diskutuosime apie sociopatus ir bet kokį kitą nenormalų psichiką, turime suabejoti, ar bet kuris netipiškas psichas galėtų pasireikšti ir pasireikšti, kai kiti neatsisakys savo elgesio? Sekėjai, šlovinantys ir pritariantys sociopatui, narcisistai, norintys palaikyti ir veikti pagal sociopatų schemas, ir aukos, kurios nežino apie savo pažeidžiamumą ir nepasitiki savo instinktais, yra visos galimybės, nepaisant to, ar tai nėra tyčia. Niekada negalėjau įsivaizduoti, kaip elgtis piktybiškai ir gyventi su savimi. Niekada nesigailėsiu, būtent gaila padėjo sociopatui likti ant pjedestalo, ant kurio jie žvalgosi, bet aš užjausiu tam reikalą.

  • Holly C

    2012 m. Lapkričio 18 d., 21:24

    Tapau sociopato taikiniu ir iškentiau daug nepagrįstų kaltinimų. Nepavyko pasitikėti savo nuojauta. Prisiimu už tai atskaitomybę ir išmokau gerą pamoką, kuri man labai padėjo ateityje. Aš pasitikiu ir laikausi savo nuojautos, ir aš jau išpjaučiau daug daugiau nei bet koks sociopato nuostolis. Didelis sociopato piktnaudžiavimo svoris yra psichologinis priekabiavimas. Daugelis jus ilgą laiką priekabiaus spontaniškai patyčiomis. Nepagrįsti kaltinimai, išryškinantys pritarimą ir svarbius klausimus. Jie gali jus erzinti, kol nepasiduosite ir darysite, ko norite, arba gausite su jais kavą ir pan. Jūs taip pat galite būti įstrigę koledže ar darbe, todėl galite eiti kartu, kad išsaugotumėte ramybę ir daugiau išprovokuotumėte. tų priešiškų žvilgsnių. Jie laikosi to, siužeto, kol bet kokia kaina gauna tai, ko nori. Ši taktika naudojama norint kontroliuoti savo emocijas ir poelgius bei požiūrį į sociopatą. Daugelis jūsų tyrinėja, norėdami rasti valdymo svertus. Kontrolės svertai yra pažeidžiamumai, kuriuos galima stumti į emocinį protą, taip pat panaudoti emocinei reakcijai iš jūsų, kurią jie gali panaudoti siekdami asmeninės naudos.

  • trevoras

    2012 m. Gruodžio 6 d. 18:37

    kas priverčia kas nors galvoti, kad nori būti išgydytas? sociopatai yra pranašesnė veislė, kurią jie daro tobulais lyderiais, kurie visada kelia pasididžiavimą, ambicijas ir gudrybę visuose vaiduokliuose, nes jie neleidžia emocijoms trukdyti, kad jų smegenys yra žmogaus evoliucija.

  • Anoniminis

    2020 m. Vasario 28 d., 22.49 val

    Kitas melagis tu esi. Jei sociopatai yra dominuojanti rūšis Žemėje, pasaulis sugriūtų dėl žalos ir sunaikinimo, kurį jam kelia tie pranašumai.

  • asocijuotas kelias

    2013 m. Sausio 20 d. 9.51 val

    Ačiū autorei, kad parašėte tokį puikų straipsnį. Taip pat buvo paskelbta labai konstruktyvių idėjų, kurios paskatino mane atsakyti. Aš visai neseniai, būdamas 35 metų, supratau, kad esu sociopatas. Nenuoseklu buvo matyti didžiulę neapykantą ir pyktį tiems, kurie to nedaro. Visą savo gyvenimą visada stebėjausi, kodėl skiriuosi nuo kitų. Augdamas neturėjau empatijos jausmo ar sugebėjimo pasiekti emocinius bendraamžių ryšius. Rašydama tai aš į akis krentu. Nesu tikra, kodėl esu tokia, kokia esu, ar kaip tapau. Nors pažymėjau ir išbandžiau, kad esu labai protingas, aš niekada neišlikau pakankamai ilgai, kad galėčiau pasižymėti. Mano etika ir studijų įpročiai nuolat buvo mano žūtis. ADD yra lengvas atsakymas, bet aš visada jaučiau, kad mano problemos buvo giliau įsišaknijusios. Daugelis taip pat žiūrėjo į mane, kad mano atsakymai skiriasi. Mano tėvas taip pat yra sociopatas, kurį net nesu tikras, ar jis žino. Jis neseniai buvo dėl to kalinamas. Jaučiu, kad jo silpnėjanti sveikatos problemų spiralė paskatino jį giliau ieškoti vertės ir malonumo jausmo. Jis visą gyvenimą buvo nukrypęs ir dėl to niekada jo negerbiau. Tuo pačiu metu daugelis mano veiksmų atspindėjo jo klaidas. Tai, ką randu, skiriuosi nuo jo ir galbūt kitų, yra mano didžiulis noras pritapti ir supratimas, kad esu kitoks. Aš buvau išmokytas empatijos darbe praeityje, kur reikėjo atlikti aukšto lygio, visų pirma todėl, kad to niekada neparodžiau. Kai supratau, kad taip reikia elgtis, sužinojau, kaip. Jei ne jausmas iš vidaus, tai supratimas. Dabar sąmoningai įsidėjau į tuos batus, norėdamas pajusti jų nusivylimą ar skausmą. Išmokau užjausti. Tai buvo išmokytas atsakymas ir tai, ką aš sunkiai dirbau. Taip, aš visą gyvenimą buvau deviantas. Buvau užsidaręs siekdamas savęs tikslų, visų pirma neatsižvelgdamas į kitus, šeimą ir artimus žmones. Aš esu išplautas, buvau tas parazitas, kaip teigė tipiškas sociopatas. Tai padariau negailėdamas, vėliau norėdamas atsigręžti atgal ir nesuprasti, kaip galėčiau. Šie jausmai, emocijos ir veiksmai gali sustiprinti neigiamus jausmus kitiems žmonėms, tokiems kaip aš, bet galiu tikėtis priešingai. Aš tikrai myliu, galbūt tai kitoks mano smegenų atsakas iš kitų, bet tai, ką aš žinau kaip meilę, ir tai motyvuoja mane toliau tobulėti kaip asmenybei. Aš tikrai jaučiu, kad auklėdamas ir priimdamas tokius žmones kaip aš, visuomenė gali tapti geresnė. Labai aukšto lygio pareigas užima asmenys, kurie tinka sociopato formai. Kai kurie buvo pripažinti puikiais žmonėmis dėl jų priimtų sunkių sprendimų ir neabejotinai dėl jų visi esame geresnėje vietoje.

    Sociopatų pasitikėjimas ir abiejų supratimas gali atverti daugybę durų. Mes visi galime toliau mokytis vieni iš kitų.

  • Anoniminis

    2020 m. Vasario 28 d., 22.47 val

    Tu meluoji ilgai. Jūs tikrai manote, kad sociopatai gali įsijausti ir yra naudingi? Jei taip, jūs, deja, klystate.

  • SML

    2013 m. Vasario 6 d., 4.12 val

    Puikus straipsnis. Galiausiai tas, kuris nedemonizuoja visų empatijos stokos turinčių žmonių. Kodėl nežiūrint į tai kaip į tokį sutrikimą kaip aklumas ar kurtumas, kurį iš dalies galima kompensuoti kitais jutimais? Tai gali būti gana naudinga atliekant objektyvias analizes be noro manipuliuoti, išskyrus bandymą pritapti ir būti „normaliam“. Vienatvė yra pakankamai bausmė labai veikiantiems sociopatams.

  • H C

    2013 m. Vasario 6 d., 15.33 val

    dujinis apšvietimas

    žiūrėti, kai kalbi ir kiek, ypač jei esi apšviestas.

  • TA

    2013 m. Kovo 17 d., 5.23 val

    Aš nedaug žinau apie sociopatų elgesį (mačiau tik kelis), bet žinau daugybę atriokumų, kuriuos žmonės / grupės padarė pasaulyje, nepaisant empatijos. Mes sunaikinome begales indų ir apie juos negalvojame. kaip žmonės. Mes viešai juodiname / indėnai / kiniečiai / ir daugybė kitų rasių prieš tai ir dabar darome, bet klastingai. (galbūt daugiau bruožų) Empatija niekam netrukdo daryti skriaudų ar žudyti kitus. Empatija savo šeimai / draugai / šalis yra tik vienas žingsnis aukščiau sociopato. Ar tikrai nusipelnėme pasmerkti sociopatą už jų tariamą empatijos trūkumą, kai mes, kaip žmonės, vis dar darome tą patį prieš kitas šalis / rasę / religiją / pasaulį? Ar empatiški žmonės sutiktų su biblijos pasmerkimu žmonių už tai, kad tik netikėjo savo dievu kaip teisingu ir teisingu? O kaip su kora?
    1950 juodaodžiai tiesa?
    1850 metų pilietinis karas?
    ir tai yra iš pirmaujančios išsivysčiusios šalies?
    Be to, vienas iš Pietų Azijos šūkių buvo VISKAS SAVE. Ar jie visi yra sociopatai? Ar labiau tikėtina, kad jie bus sukurti tokioje šalyje? Ar jie kalti dėl tokio šūkio?

    Empatija yra nenaudinga, jei tai yra jos išplėtimas.
    ———————————————–

    Sociopatas patinka žmonėms, kritusiems ar visada buvusiems gyvenimo tamsoje. Norint padėti tamsoje esantiems, reikia stiprios vidinės šviesos (vientisumo / nuoseklumo).
    Jei kas nors yra labai sužeistas (sociopatus), gali išgelbėti nuoširdūs paprasti liaudies žmonės? (Neutralūs žmonės, kovojantys už šeimą / šalį / religiją). Jiems padėti reikia aukščiausio kalibro gydytojų (didvyriškų žmonių, turinčių stiprų dalyvavimą). Žmonės, kurie nepasidavė, vieną ar du kartus „apgauti“. Žmonės, kurie vis bando jiems padėti, nepaisant to, kad jie yra „bejėgiai“. Aš mačiau, kaip manipuliuojamas sociopatas iš grynojo blogio pereina į neutralų gėrį. Dabar jis gali verkti ir jausti meilę kitam. Sociopatas yra gelbėtinas ... bet ne jūs, vaikinai. Tuo pačiu metu ar ne visi (tie, kurie iš tikrųjų pabandžiau visa širdimi (rodant didvyrišką pavyzdį) išimtis) eik pagirk save, kad jų atsisakei. Tai man primena vaikus, giriančius save už kunkuliuojantį kaktusą, nes matematika yra „sunki“.

  • ZD

    2013 m. Kovo 20 d. 4:28

    Taip, ačiū už straipsnį. Aš ieškojau „empatijos sociopatams“ ir tai mane čia atvedė. Taip pat noriu padėkoti Alisono komentarui - apie užuojautą, o ne įsijautimą į sociopatus - manau, kad tai yra tai. Kadangi nei sociopatas, nei „normalus“ nežino, koks jausmas būti kito batuose, mes negalime to pavadinti empatija, bet Simpatija - jei jaučiamės dėmesingi sociopato atžvilgiu.

    Aš iš tikrųjų manau, kad svarstymas yra geriausias vartojamas žodis, nes užuojauta reiškia gailestį, o aš iš tikrųjų negailiu sociopato. Manau, kad pats žmogiškiausias būdas yra pripažinti, kad neįmanoma įsidėti savęs į kitus batus, bet tu gali pabandyti! Ir bandyti yra nuostabu!

    Iš pradžių mane sudegino draugas sociopatas. Bet tada aš jį įsileidau ir abu per tiek daug sužinojome apie save. Manau, kad pasaulį per daug skatina EMOTIJOS - kas sako, kad mums geriau, nes jų turime? TAIP, man patinka MYLĖTI. Bet man taip pat patinka VAŽIUOTI, kad viskas būtų padaryta, kad būtų racionalu.
    Tikiu, kad būčiau daug laimingesnė, jei būčiau mažiau emocinga. Tai užima daug mano gyvenimo, esu toks įsijautęs. Tai taip pat mane labai apmaudu!

    Manau, kad pasaulis dažniausiai yra melodramatiškas, kaip DIENOS MUILO OPERA, ir aš tikrai tikiu, kad pasaulis galėtų daug sužinoti apie save:, jei nusileis iš aukšto žirgo, bus atviras ir nustos diskriminuoti, net SOCIOPATOS GALI IŠVYKTI !!!!!! WOW, įdomu, koks būtų tas pasaulis ………………. Manau, kad tada mes galų gale iš tikrųjų keliausime į kosmosą!
    Aš gyvenu VILTYJE. Ačiū TD ir A Jay, Sėkmės mums visiems. GYVENIMAS SPEKTUMAS.

  • Nath

    2013 m. Gegužės 12 d., 7:25

    Tikrai ačiū už šį straipsnį.

    Aš abejojau, ar esu sociopatas, ar ne, dauguma žmonių sako, kad nesu, bet vis tiek abejoju .. Gali būti, kad dėl emocijų per vaikystę esu emociškai uždarytas. Vis dėlto aš turiu daug bruožų, susijusių su aspd / sociopatijos diagnoze. Taigi skaitydamas tai, nesvarbu, ar ne, vis tiek jaučiuosi geriau ir šiek tiek beviltiškiau. Aš einu į terapiją su tikru ketinimu dirbti su savo elgesiu ir savo emocine būsena.

  • skaityti

    2013 m. Birželio 29 d., 18.11 val

    Sutinku su kažkuo, kas paskelbė: „Nėra diskusijų apie tai, kad sociopatija yra reali būklė, trukdanti ar neleidžianti užjausti ir gailėtis. Tačiau diskutuojama, kaip reikėtų žiūrėti į sociopatiją, ir aš laikausi unikalios ir nepopuliarios pozicijos “. Aš nedrįsčiau net linksminti minties užjausti savo buvusįjį, kuris kaltino mane ir mūsų sūnų, kad jis mus finansiškai skriaudė, laikydamas mus fiziškai ir psichiškai įkaitais, o kaltindamas, kad turime sumokėti būtinas sąskaitas, tokias kaip vanduo ir elektra. Nors ir prisiimu atsakomybę už tokį naivumą, maniau, kad jis iš tikrųjų turi širdį. Dabar esu fiziškai ir teisiškai nuo jo laisvas, nors jis yra tarsi pasikartojanti infekcija, kurios tiesiog negalima atsikratyti, kad ir kaip būtų.

  • marsha

    2014 m. Birželio 3 d., 11.57 val

    Hmmm .. Na, tai buvo mano problema pirmiausia, aš buvau jo terapeutas. Buvau per daug objektyvi. Manau, kad jūs galite ir turėtumėte elgtis su šiais asmenimis kaip su žmonėmis, jei esate terapeutas. Bet .. taip, tai yra didelis BET .. Aš nebuvau jo terapeutas ir jis nebuvo mano klientas. Aš turėjau juo patikėti, kai jis man parodė, kas jis yra, ir nuėjo. Laimei, aš praleidau tik 2,5 mėnesio, kol su juo susipažinau, ir penkias dienas pabuvau su juo asmeniškai. Po to aš tiesiog išėjau ir jo nepaisiau. Bet kokiu atveju, kaip mes turime suprasti žmogaus elgesį, jei neturime aplinkui kabančių mokslininkų, norinčių studijuoti tokio tipo žmones? Turime mokytis patys. Ir ne visi sociopatai yra blogis, kai kurie nori integruotis į visuomenę .. ir aš turiu galvoje kaip 1%. DAUG JUOKO. Aš tikiu, kad kažkuriame tamsiame kampe tvyro gražus sociopatas, norėdamas, kad jam nebūtų šalta kaip ledui.

  • Coolio

    2016 m. Sausio 5 d., 23.44 val

    Pagarba, jums, mano gerasis pone ar ponia (atsiprašau, kad neperskaičiau jūsų vartotojo vardo, hah hah).
    Pagaliau žmogus, kuris iš tikrųjų yra išsilavinęs šiais klausimais. Nors dauguma socialinių / psichopatų yra blogi žmonės (įvairaus laipsnio), yra KELETAS, tik KELETAS, atkreipkite dėmesį į žmones, kurie iš tikrųjų nori, kad jų nebūtų. Tai yra tie, kuriuos mums reikia Suprasti, o ne sakyti kvailus dalykus, pavyzdžiui, „Eik į kalėjimą, ligotą blogą žmogų, kad niekam nepakenktum“.

  • Liūtas

    2014 m. Liepos 23 d. 11:19

    Aš vertinu jūsų pasakymą, bet kaip išgyvenęs siaubą, kai mano šeimoje yra sociopatas, aš pasakysiu, kad jie kelia didžiulį pavojų bendraujant su sociopatu. Vienintelis būdas su jais elgtis - nebendrauti su jais, kitaip jūs būsite jų auka. Kadangi jie dažniausiai nesikreipia į savo ligą, jų galimybės pasveikti yra menkos. Taip, galite juos užjausti, bet kuo mažiau bendrauti. Tą minutę, kai paliksite jiems angą, jie jus išnaudos. Taigi užjausti juos galite tik iš tolo ne asmeniškai. Sėkmės ir būkite atsargūs. Šis šeimos narys bandė sunaikinti mano gyvenimą iki pat mirties dienos.

  • Marie

    2014 m. Rugpjūčio 7 d., 11.16 val

    Mano dukterėčia - visiškas sociopatas. NĖRA jokios terapijos ar tablečių, kurios suteiktų kam nors sąžinę ar priverstų jausti empatiją! Ar man jos gaila? Aišku, kaip aš darau, bet su ja neturiu kontakto. Sociopatai nėra išsaugotini.

  • Anoniminis

    2019 m. Spalio 31 d. 21:45

    Tikras sociopatų neapykantos atstovas nejaučia jų gailesčio. Todėl turėtumėte jausti panieką jiems.

  • Holly C

    2015 m. Sausio 22 d., 22.51 val

    Būkite atsargūs, nes šie sociopatų profiliai yra per daug neaiškūs ir gali būti pritaikyti visiems.

    Taip pat apsvarstykite perspektyvą. Daugelis pabėgę pamanys, kad apgavote, kaip daugelis turi, kad pabėgtumėte. Kaip emociškai neišsivysčiusi, daugelis mano, kad jūs nesigailite ir nesijaučiate. Jie yra labai jautrūs. Juos visi lengvai gąsdina, ypač viskas, kas kelia grėsmę jų kauke.

    Daugelis tikriausiai susiduria su niekingu bailiu. Eik ieškoti niekingo ir bailio apibrėžimo.

    Neleisk jiems galvoti, kad jų bijoma, nes jie iš tikrųjų yra bailiai. Štai kodėl jie užsiima bailiais nusikaltimais:

    Nusikalstama neveikimas
    Bet koks priekabiavimo nusikaltimas
    Sukčiavimas
    Klaidingas pranešimas
    Tykojimas
    Intelektinės nuosavybės vagystė
    Bandymas pavogti savo personažą (drąsa)
    Bandymas įsitraukti į elgesį per tyčinį nepriežiūrą ir tyčinį nežinojimą
    Slaptas filmavimas ar įrašymas, skirtas naudoti „svertui“ ir arba išnaudoti
    Jie taip pat linkę tepti arba bandyti tepti melagingus pranešimus ir įtarimus
    Išprovokuoti tave ar bandyti priversti tave vartoti narkotines medžiagas, kad tavęs emocinė būsena būtų arba išnaudojama, arba naudojama
    Jei jie panaudos fizinę jėgą, tai bus vėliau ir už uždarų durų
    Jie linkę grobti; privilioti, privilioti ar pakviesti įvairias formas, jei jos yra pažeidžiamos

    Tai nėra ko bijoti. Niekingumas baiminasi niekingo bailio, kuris yra jų suvokiamas skaudžiausias dalykas. Jie suvokia jūsų išėjimą kaip užpuolimą.

    Jie lengvai įbauginami ir yra labai jautrūs. Jiems trūksta drąsos ir ambicijų. Nuolankumo baimė padeda jiems išlikti niekingu bailiu.

    Daugiausia, kas gali nutikti, yra tai, kad leidi jai patekti. Tik niekingas bailys stebės jų tepinėlį ir dalyvaus.

  • „PsychoNextDoor“

    2015 m. Birželio 3 d., 19.44 val

    Jei kam kyla klausimas; Aš jūsų žinioje ribotą laiką.

    Aš raginu jus peržiūrėti mano skelbimą kitoje temoje:

    https://venicsorganic.com/xxx/blog/how-psychopathy-influences-fear-response-1206123#comment-225269

  • Susan

    2015 m. Birželio 8 d., 19:19

    Nors sutinku, kad turėtume pasigailėti psichikos problemų turinčių žmonių, akivaizdu, kad šio straipsnio autorius ilgą laiką nebuvo asmeniškai susidūręs su sociopatu. Esu 62 metų išgyvenusi motiną sociopatę. Šie žmonės smurtauja ir grobia savo bejėgius vaikus. Aš nesu atlaidus, tiesą sakant, aš duočiau bet ką, kad turėčiau tokią galimybę, tačiau jei jie nusipelno empatijos, tai turėtų būti iš už grotų, kur jie negali sugadinti gyvenimo ir paveikti žmonių kartų. Aš suprantu, iš kur jūs ateinate, bet sąžiningai rašėte iš nežinojimo, nes nebent patys gyvenote, jokiu būdu negalite visiškai suprasti dinamikos. Man prireikė metų, kad suprasčiau, kas man buvo blogai. Mano mama labai sugadino mano gyvenimą savo manipuliuojančiu ir kontroliuojančiu elgesiu, jau nekalbant apie psichinės / emocinės / fizinės prievartos padarinius visą gyvenimą. Už grotų yra vietos, kur jie visi turi būti. Kaip ir bet kuris kitas nusikaltėlis - visi sociopatai yra dėl to, kad kažkur skriaudžia ką nors ar kažką - jie gali priimti jūsų empatiją ir supratimą iš tos vietos, kur nepalieka aukų.

  • Coolio

    2016 m. Sausio 5 d. 23:40

    Ne visi socialiniai ar psichopatai yra blogi žmonės, kurie nusipelno būti „už grotų“. Man tikrai gaila tavo paleistos vaikystės.
    Tai, ką bandau pasakyti, yra tai, kad jūs tikrai neturėtumėte vartoti žodžio „visi“, nes yra nedaugelis, tik NETINKAMAI atrenkami keli socialiniai / psichopatai, kurie NENORI tokie būti. Dauguma yra blogi žmonės su įvairiu blogio laipsniu, tačiau tai, kad žmogus, kuris negali jausti rinktinių emocijų ir turi keletą kitų savybių, dėl kurių jie tampa socialiniais ar psichopatais, visiškai nereiškia, kad jie turėtų kalėti visą gyvenimą. Aš sakau, kad tai skirta KELETUI. LABAI nedaug žmonių, turinčių socialinę / psichopatiją, yra geri.
    Taip pat sutinku, kad rašytojas niekada neturėjo reikšmingo kontakto su sociopatu. Bet ir tada jų pranešimas būtų neobjektyvus kitu būdu. Vienintelis tokio pobūdžio pranešimas gali būti išties teisingas, jei rašytojas turėjo ryšių su įvairiausiais socialiniais / psichopatais.

  • Anoniminis

    2019 m. Spalio 31 d. 21:43

    Toks veidmainis tu esi. Manote, kad psichopatai ir sociopatai nusipelno gailesčio? Jei taip, jūs, deja, klystate. O jei aš būčiau aš, nekenčiau visų psichopatų ir sociopatų. Be to, šiam pasauliui geriau be jų.

  • Reičelė

    2015 m. Liepos 5 d. 18:24

    Sociopatų polinkis traukti smurtines profesijas, pavyzdžiui, kariuomenę, yra sociopatų problemos dalis, o ne tai, dėl ko jie turėtų būti girti. Kaip manote, kokie kareiviai prievartauja ir žudo civilius, likusiems kariškiams suteikdami blogą vardą? Pateiksiu jums užuominą, kad jie nėra tie, kurie prisijungė tarnauti savo šaliai ar mokėti už universitetą.

  • al gee

    2015 m. Gruodžio 9 d. 18:39

    Viena grupė man nesijaučia ir esu labai simpatiškas žmogus.

  • Ana

    2015 m. Gruodžio 30 d., 19.15

    Jokios mano simpatijos. Mano buvęs gali būti psichopatas, o ne sociopatas. Po to, kai buvau ištikimas santuokoje, viskas baigėsi tuo, kad man buvo atliktas kiekvieno vyrui žinomo STS tyrimas po to, kai buvo rastas nesaugus lytinis aktas su vyrais, moterimis ir prostitutėmis. Jis tvirkino mūsų dvejų metų dukrą! Jis melavo tiek kartų be kaltės ir mėgavosi melavimu. Jis mano, kad aš esu pusiau atsakinga už skyrybas BC, matyt, vieną kartą aš nepadariau jam pietų. Ir jis tuo tiki. Aš pasukau jį į vyrus, kuriuos jis sako, nes maniau, kad gyvūnų kūdikiai yra mieli ir tai kažkaip privertė jį būti gėjumi? Jis tvirkino gyvūnus kaip paauglys ir suaugęs, ir tt. Daug kitų seksualiai iškreiptų dalykų, kurių neminėsiu, nes tiesiog galiu vemti. Jis žinojo nuo blogo ir nuo blogo.
    Sutinku, kad šis autorius niekada neturėjo kontakto su sociopatu / psichopatu. Jie yra blogis, persirengęs žmogumi. Jie yra pavojingi plėšrūnai. Norėčiau pasinaudoti savo proga su kalnų liūtu per socialinį / psichopatą bet kurią dieną!

  • Coolio

    2016 m. Sausio 5 d., 23.33 val

    Apgailestauju dėl nelaimingų jūsų ir jūsų vaiko santykių su piktu buvusiu vyru, bet norėčiau jus pasmerkti socialinės / psichopatijos klausimais.
    Aš visiškai nesutinku, kad turėtume jausti simpatijas socialiniams / psichopatams, nes jie visiškai sugeba atskirti teisingumą nuo neteisingo (kaip jūs sakėte), tačiau ne visi socialiniai ar psichopatai yra būtinai pikti ir siaubingi žmonės. Sutikčiau, kad vis dėlto dauguma.
    Tačiau keliais pasirinktais atvejais yra žmonių, kurie YRA socialiniai ar psichopatai ir daro viską, kad NEBŪTŲ, būtų NORMALI, darydama gerus dalykus tikėdamasi įgyti emocijų, tokių kaip empatija ir dėkingumas. TAS KELIS pasirinktas yra tas, kurį turėtume suprasti ir nevadinti blogiu ir siaubingu, nes mąsto ir jaučiasi taip, kaip jie daro.

  • Anoniminis

    2019 m. Spalio 31 d. 21:39

    Kiek nekenčiu psichopatų ir sociopatų, rizikuoti su kalnų liūtu yra beprotiška. Jei aš būčiau tu, aš nesirinkčiau nė vieno. Juk pumos gali būti psichozės. Aš nekenčiu tų gyvūnų dėl jų riaumojimo ir to, ką jie daro vilkams.

  • Anoniminis

    2019 m. Spalio 31 d. 21:37

    Tie, kurie tų simpatijų nei užjaučia, nei užjaučia, yra laukiami mano gyvenime.

  • Matt

    2016 m. Sausio 24 d., 11.57 val

    Aš užjaučiu tą pačią prasmę, kurią darau su narcizais ir pasienio asmenybės sutrikimais, nes jie nepasirinko tokiu būti, bet pragare nėra jokio būdo, kurį leisiu sau įsisavinti viename iš jų emocinių žaidimų. Turiu maniakinę depresiją ir, nors maniakiška, pati galiu būti gana sociopatinė, todėl neteisinu labai greitai.

    Man tai susiję su stigma. Nemanau, kad turėtume ką nors stigmatizuoti, jei mes, kaip pacientai, specialistai ir pan., Nuolat apie tai verkšlename su kitais. Aš galiu būti nemalonus, kai maniakas, bet aš gaunu laisvą leidimą? o kaip su ribiniu asmenybės sutrikimu? Mane užaugino vienas ir aš nematau „per daug empatijos“ ar „malonių švelnių sielų, kurioms reikia susidorojimo įgūdžių“. Manau, kad yra spektras, nors ir su viskuo. Empatija taip pat nėra visai maloni ir mylinti. Pažvelkite į Salemo raganų tyrimus.

  • Kate

    2016 m. Kovo 7 d., 12.54 val

    Nors man gaila sociopato ar patologinio narcizo (kadangi dauguma jų nepasirinko savo būklės, o vaikų išnaudojimas yra pasikartojanti tema praeityje), niekaip nesilaikau, nes jie išduoda savo prievartą iš juokingos vilties, kad Aš galiu „mylėti juos tiek, kad jie pasikeistų“. Nežinau, ar šis straipsnis tai reiškia. Bet man susidaro įspūdis, kad galbūt iš mūsų tikimasi susidraugauti su sociopatu, o tai savaime yra juokinga idėja. NIEKADA nepakeisite sociopato ar narcizo (kol tai netaps gydoma liga, kaip nurodote). Jie NIEKADA nevertins jūsų ar jūsų gerumo jiems. Galų gale jie jums padarys daugiau žalos, nei jūs kada nors jiems padėsite. Aš nemokamai matydavau psichiatrijos daktarą (kuris visam mano gyvenimui turėjo teigiamą įtaką). Aš jam pasakojau apie žmogų, su kuriuo buvau romantiškai susijęs. Šis gydytojas pažvelgė man į akis ir pasakė: „1 iš 100 vyrų yra sociopatai. Jūsų „draugas“ skamba kaip vienas. Prašau pažadėti, kad daugiau niekada jo nebematysite “. Aš rimtai atsižvelgiau į jo patarimus ir labai džiaugiuosi, kad tai padariau, nes vaikinas pasidarė labai nemalonus, kai nutraukiau dalyką (tai buvo tolimų santykių, ačiū dievui). Geriausias dalykas, kurį, mano manymu, galite padaryti, kai sukryžiuojate kelius su sociopatu ar narkotikai yra paleisti kuo toliau, kiek įmanoma greičiau. Tai priklauso nuo pasirinkimo palikti nepažeistą savigarbą ir savigarbą arba laikytis ir praktikuoti visiškai beprasmišką idiotišką užuojautą.

  • Norm

    2016 m. Kovo 20 d. 4:00 val

    Tačiau nėra centrinės asmenybės, kuriai būtų galima atleisti!

  • Pat

    2016 m. Balandžio 1 d., 21.01 val

    Neseniai nebeturiu santykių su sociopatu, tačiau šios būklės, kiek žinau, nepatvirtino terapeutas ar psichologas. Pastaroji santykių dalis buvo gyvas košmaras, ir, mano nuomone, mano, draugų ir šeimos elgesys ir pastebėjimai, mano partneris turi rimtų problemų. Iš pradžių ji buvo švari su savo siaubinga vaikyste, aš turėjau empatijos ir buvau susirūpinusi, tačiau ji reikalavo, kad su tuo susidorojo per terapiją prieš daugelį metų ir nurodė, kad yra gerai pagrįsta, laiminga ir palaikanti. Netrukus pradėjau matyti dalykus, kurie iš pradžių maniau, kad tai gali būti dėl persikėlimo į naują miestą, darbo ieškojimo ir pan. Streso. Tuo metu, kai supratau, kad esu naudojamasi, smurtaujama ir melavau, kad mano draugai vedamas nuo manęs, kad buvo pavydžių polinkių, nebuvo gelbstimi santykiai, kiek stengiausi, ji sabotavo kiekvieną žingsnį į priekį, kurį bandžiau padaryti. Ji manęs nesutiko pusiaukelėje, kritikavo mano idėjas, įtariai vertino mane, melavo man į veidą, iškreipė tiesą. Štai kodėl aš tikiu, kad ji gali būti sociopatė. Iš pradžių buvau įsiutusi (ne dėl fizinio smurto, o įžeista, nusivylusi, sukrėsta ir suglumusi) .. Ji išsikraustė, kai pašaukiau jos blefą, kai atsistojau prieš ją ir pašaukiau. Ji paliko keletą dalykų, įskaitant užrašų knygelę su diskretiškais užrašais apie savo vidinį vaiką, vidinį liūdesį, savigraužą, jausmus, kad nėra mylima, trokštama žmonių, kurie turėjo būti priešingi ... .. jos tėvai ir šeima. Nors aš nesu liudininkė apie jos gyvenimą, galiu tik pasakyti, kad jos gyvenimas buvo s **** y. Bet ar tai buvo tiek, kiek ji tai daro? Kiekvienas žmogus savaip sprendžia savo praeitį. Gal ji laikosi praeities kaip ramentą, kaip būdą vaidinti victtimą ir sulaukti dėmesio, kurio ji labai nori ir nori. Būtent tuo metu supratau, kad nerandu savo širdyje daugiau mušti jos į žemę. Aš taip sakant laikau kardą. Aš manyje rodau gerumą, o ne kerštą. Nors tikiu, kad ji žino, ką daro, manau, kad tai daro savisaugai. Niekas ja nesirūpino, nes, būdama jauna, ji jautėsi nusipelnusi, tad kam dabar turėtų rūpėti? Kodėl kuo nors pasitikima, kai tie, kurie turėjo būti, ją nuvylė? Aš negyvenau jos gyvenimo, todėl gindamasi ji gali būti palūžusi. Galbūt jos amžius nepataisytas (55 m.). Nieko, ką galėčiau padaryti, niekada nebuvo teisinga. Jei pasiekiau tikslą, ji pakėlė kartelę. Paprašiau sąžiningumo, meilės, palaikymo ir gero gyvenimo. Aš nieko panašaus negavau. Aš nepateisinu to, ką ji padarė, bet aš galiu atleisti ir tikėtis, kad ji randa vidinę ramybę ir meilę, kurios ji tikrai nusipelnė. Negaliu jai duoti to, ko ji nori, nes ji nebepasitiki manimi. Aš galiu tik papurtyti galvą ir palinkėti jai gero gyvenimo. Aš suprantu.

  • Leksas

    2016 m. Gruodžio 23 d., 19.31 val

    Pat,

    Ne visi, kurie jums meluoja ir demonstruoja tai, ką nekvalifikuoti žmonės vadina antisocialiu elgesiu, iš tikrųjų yra sociopatai. Tai, ką aprašote, iš tikrųjų neskamba kaip sociopatas, jau nekalbant apie psichopatą, bet tai jūsų parazitinio (nuo kodo priklausomo) piktybinio narcizo, kenčiančio nuo narcisistinio asmenybės sutrikimo (NPD), bėgimas. Norėdami būti diagnozuotas kaip sociopatas ar psichopatas, turite turėti minimalų tamsioje trijulėje aptinkamų bruožų minimumą. Per daug pacientų buvo neteisingai diagnozuoti įvairios ligos, būklės ir asmenybės sutrikimai, kai kurie iš jų yra tikri, o kai kurie yra įsivaizduojami (klastotės tik tam, kad galėtų gauti vaistų [dažnai juos piktnaudžiauja ar parduoda]).
    Tiesa, tikri sociopatai turi tamsių trijų bruožų, kurie yra šie:
    Narcisizmas (narsizmo asmenybės inventorizacijos testo rezultatai geri)
    Machavelizmas
    Psichopatija
    Dabar sociopatas, priklausomai nuo tikslaus naudojamo tyrimo, įvertins nuo 20 iki 30, kuo aukščiau jūs einate, tuo liga yra labiau išplitusi. Jie taip pat labiau atsijungę.
    Sakyti, kad sociopatai / psichopatai neturi empatijos arba nejaučia, kad tai iš tikrųjų yra neteisinga, jie tai turi, tik ne tas pats, kas mūsų versija. Nors įprasti žmonės turi patikrinimus ir pusiausvyrą iš mūsų empatijos (taisyklės, kuriomis mes tikime ir kurių laikomės remdamiesi visuomenės normomis), šioje srityje jų pagal nutylėjimą trūksta. Vienintelis laikas, kai jie laikosi taisyklių, yra tie, kuriuos jie sudaro arba laikosi taisyklių, kurios padės jiems tiesiogiai ar suvokti žemyn. Galite turėti sociopatų ir psichopatų su sąžine, kurie jokiu būdu, forma ar forma nepadarys žalos jums ir visuomenei. Tie yra žinomi kaip mažos rizikos sociopatai ir psichopatai.
    Tai sakant, visi turi tam tikrų bruožų, kurie patenka į sociopatijos ir psichopatijos diagnozę. Kiškio kontrolinis sąrašas iš tikrųjų tai patvirtina, jei kurį laiką pažvelgsite į jį. Kad į sociopatijos ar psichopatijos tyrimus būtų atsižvelgta, didžioji kiškio psichopatijos kontrolinio sąrašo dalis turi būti taikoma atitinkamam pacientui.
    Turiu pasakyti, kad jei kas nors iš tikrųjų yra sociopatas ar psichopatas ir ieško psichologo ar psichiatro patarimo arba yra anksčiau, būkite labai atsargūs dėl šio asmens. Jei jie buvo prižiūrimi ar šiuo metu yra aktualūs, daugiau nei tikėtina, kad jie meluos jums apie tikrąją savo būklės prigimtį. Jei jie surenka tikrai aukštą psichopatijos lygį, tada jūs turite tikrai didelę problemą.
    Tačiau nesistenkite patys analizuoti žmogaus, pasikalbėkite apie tai su psichologu (tiksliau - psichoanalitiku), nes savaime esanti prievarta iš minėto asmens sukelia jums emocinę įtampą ir žalą.
    Be to, jei galite sužinoti ankstesnio ar dabartinio ankstesnio mylimojo gydytojo vardą, jie turėtų jums pasakyti, ar jie tikrai serga, ar tai, ko niekada negalvojote. Nors gydytojui neleidžiama pasakyti konkrečios paciento būklės, jis jus įspės, kaip šis asmuo gali būti pavojingas jums, kaip atsakomybę visai visuomenei. Padarykite keletą sąsiuvinio kopijų. Duokite jo kopiją naujam gydytojui, su kuriuo kalbate, ir, jei rasite jos dabartinį ar ankstesnį gydytoją, duokite jo kopiją. Pažiūrėkite, ar nesate atsakęs iš jos gydytojo (ankstesnis / dabartinis). Taip pat paaiškinkite priežastį, kodėl ją nusiuntėte.
    Toliau pažymėtina, kad žmonės, turintys mažos rizikos sociopatų ir psichopatų, gali išmokti pakeisti savo elgesį, kad nepatektų į įstatymų bėdą ir nesukeltų nereikalingo skausmo ar diskomforto. Tačiau kuo aukščiau jie surenka visas 3 tamsiosios triados sritis, vis mažiau tikėtina, kad juos bus galima reabilituoti. Kadangi jie matys visus kitus kaip problemą, o ne juos ir savo elgesį.

  • Anoniminis

    2019 m. Spalio 31 d., 21:36

    Aš jai neatleisčiau. Vietoj to aš ją išmesčiau iš savo gyvenimo ir nelinkėčiau sėkmės.

  • Nenuskęsti

    2016 m. Liepos 13 d., 10.53 val

    Aš įskaudinau daug savo draugų, bet labai stengiausi pasikeisti ir jie nusprendė man atleisti ir suteikti dar vieną galimybę. Tikimės, kad gali ir kiti. Mes ne viskas, ką jūs manote.

  • Kim N.

    2018 m. Birželio 11 d., 23:19

    Tai buvo mano viso gyvenimo kova. Mano mama yra narcisistinė - ir jei mes tikime viena narcisizmo teorija, ji egzistuoja sveikiausiame spektro gale, kuris baigiasi psichopatija. Empatijos blokavimo paradoksas tiems, kurie yra visiškai blogi ar kitais būdais - nepaisant to, kad laipsniškai naudojasi, eksponuoja, žaloja - yra tai, kad mes tik valingai imituojame narcisizmo ir sociopatijos mechanizmus. Nors tai yra TIKRA TIESA, kad įsijaučiant TIESIOGIAI - tai reiškia: psichodinamikoje vienas su kitu - su visais, kurie mažai myli arba neužjaučia jūsų ir kuriems esate ne kas kitas, o šešėlis, žaidimo dalykas arba jų pačių patirties išplėtimas, ir kad tokia empatija maitina tik ligą ar dvasinį sugedimą - iš tikrųjų tai yra būtina - nuo atokumo taško - užjausti reiškinio, kurio niekas iš mūsų tiesiogiai nesuvokia, padėtį.
    Visi asmenybės sutrikimai turi mažiausiai dvi aukas - tuos, kurie užsiima asmenybe, kuri yra sutrikusi ir kuri vienintelė ją turi. Nė vienas sociopatas neatrodo laimingas, jei į juos giliai pažvelgsi - jie geriausiu atveju atrodo tik pašėlę ir dažniausiai kaip gyvūnai, pasiklydę žmonių pasaulyje. Geriausia, ką galima padaryti, tai pasisakyti už gydymą, tačiau saugokite širdį, protą ir jutimus nuo tiesioginio identifikavimo. Tačiau tiems žmonėms, kurie pakomentavo, kad jie „myli“ sociopatą ir yra „mylimi“ mainais, tai yra baisi fantazija, kuri iš prigimties yra košmaras, net jei ji niekada nepasireiškia tragedijoje. Jūs dedate savo širdį į ranką to, kas neturi širdies, ir leidžiate jo bandymams mėgdžioti jūsų jausmus, susijusius su jumis. Yra didelis skirtumas tarp meilės kam nors ir atleidimo ar vilties, kad psichologija ir psichiatrija bei G-d veiks, kad jie judėtų vidutiniškai kita linkme.
    Galite atleisti pabaisai malonės dėka, bet neteisinga mylėti pabaisą - tai daryti pritaria blogiui. Pabaisoje nėra nieko, kas būtų miela. Todėl mes ką nors vadiname monstru. Jei blogį vadinsime „velniu“, tai yra todėl, kad mes visiškai atsisakome tapatybės su ta esybe - jei Gd pakeistų kūrimo planą, kaip aprašyta Naujajame Testamente, ir leistų velniui grįžti į dangų ir vėl grįžti į buvimą šviesos angelas - mes turėtume niekinti visa, kas jis buvo nuo kritimo, kad turėtume vilties ar investicijų į šį virsmą. Jūs turite niekinti blogį. Jūs negalite mylėti blogio ir būti mylintis žmogus. Bet tu gali atleisti blogiui.
    Jei asmenybė dėl kokių nors priežasčių yra visuotinai bloga, jūs negalite ir neturėtumėte mylėti tos asmenybės .. bet vėlgi - jūs - turėdami kitokio pobūdžio nuodėmes ir antisocialinius bruožus, galite atleisti.
    Tokiu būdu jūs laikote savo širdį įsijautusią, tačiau apsaugotą nuo blogio ir jo pateisinimo. Kitas svarbus sociopatinis mechinizmas - minimalizavimas ir pagrindimas.
    Netapkite tuo, ko nekenčiate, pasiteisindami ar vaizduodami išimtis, kurių šiuo metu nėra, arba neįkeldami savo širdies į pragarą.
    Vėlgi: būdas mylėti tai, kas nemylima, yra atleidimas, o ne empatija tiesiogine šio žodžio santykine prasme.

  • Nojus

    2018 m. Birželio 15 d., 22.57 val

    Kaip sociopatas norėčiau tik pataisyti kai kuriuos žmones. Ne aš kalta, kad sunkiai jaučiu gailestį dėl savo veiksmų, dauguma žmonių net neįtartų, kad esu sociopatas. Nors vargu ar kada jaučiu empatiją, galiu jausti empatiją labai retose situacijose. Mano sociopatinės tendencijos gali būti ne tokios griežtos, kaip kitų, todėl gali būti, kad aš tiesiog negaliu patikėti stereotipu, kad sociopatai yra „blogi“, taip pat todėl, kad dar niekada nepažeidžiau įstatymo.

  • kris

    2019 m. Sausio 12 d. 18:18

    žvelgdami į tai pagal džiunglių psichologiją, kai kurias tradicines tradicijas ir kvantinę fiziką - turime ištirti, kaip žmonės (visi mes, ne tik sociopatai) esame nusiteikę priešiškai emocinio aš atžvilgiu. Aš tikiu, kad kažkur per savo evoliuciją mes praradome savo gebėjimas įsijausti į save, mylėti vaiką savyje ir puoselėti save. Aš tikiu, kad tai įvyko dėl auklėjimo problemų - kai stresoriai ir blogas elgesys perduodami kartoms. Tai veda prie to, kad vaikas jaučia kaltę ir gėdą dėl savo esybės - trukdo gebėti mylėti save. Remiantis kvantine fizika ir džiunglių psichologija, tas sugebėjimo mylėti save trūkumas iš psichikos projektuojamas į pasaulį ir į kitus. Hense sociopatai. Jie elgiasi su mumis, kaip mes manome, kad nusipelnėme, kad su mumis elgtųsi - tai yra jo projekcija. Mes visi turime pripažinti, kad visi esame vienaip ar kitaip priešiški sau (ypač emociniam aš) - taigi ir išorinis priešiškumas, kurį gauname. Gimtoji amerikietė tai pripažino tam tikru psichiniu nusivylimu ir pavadino WETIKO liga - tai tarsi proto parazitas, kuris įveikė žmoniją, ir tai labai atsispindėjo vietinių gyventojų užkariavime ir elgesyje. norėdami įvykdyti pokyčius, turime išvalyti savo asmeninę psichiką. Tai pasakius, man labai pakenkė sociopatas ir vienintelis empatijos ir užuojautos būdas yra iš tolo. Jie naudojasi jūsų empatija prieš jus - maitinasi ja ir padaro daugiau žalos. Jie gali būti gana sadistiški, jei nuolat pateisinsite pasiteisinimą ir gausite linksmybes, jei nepakenksite jums. Jei norite užjausti ir užjausti, pirmiausia turėkite tai sau ir išvenkite jų daromos žalos. jie negali savęs kontroliuoti ir daugeliui nerūpi, jei jie jus įskaudina. Tai pavojinga protinei, fizinei ir emocinei žmonių savijautai. Taigi, kaip sakiau - dirbk savimylos klausimu ir užjausk iš tolo. Galbūt vieną dieną jie natūraliai išnyks arba bus pašalinti iš žmogaus genofondo. Ir šios sielos neturės kentėti ar priversti kitus kentėti.

  • Avani

    2019 m. Lapkričio 17 d., 02.05 val

    „Tačiau vis tiek yra tikslinga tikėtis, kad sociopatai ar bet kuris visuomenės narys, kad ir koks nerealus tai atrodytų, pažins teisingą ir neteisingą žinias, sutiks su auksine taisykle net savanaudiškais tikslais ir valdys savo impulsus. . “
    Ne, tai nėra. Čia kalbu ne apie sociopatus, o žmones, turinčius psichinės sveikatos problemų, kurios atima iš jų galimybę suprasti tokius dalykus kaip „auksinė taisyklė“, kritiškai mąstyti ar kontroliuoti savo veiksmus.

    Yra visuomenės narių, kuriems šie dalykai nėra tik „nerealūs“; jų tiesiogine prasme neįmanoma, nes jie neturi šių protinių sugebėjimų. Niekada nėra protinga tikėtis neįmanomo. Kai kurie žmonės (vėlgi, aš nekalbu apie sociopatus) yra taip toli, ir jie yra mūsų visuomenės dalis.

    Šie lūkesčiai nėra savaime pagrįsti vien todėl, kad mūsų visuomenė priklauso nuo jų išsipildymo. Užuot veikę savo impulsu, kad automatiškai vengtume visko ir visų, kas pažeidžia socialinę tvarką, turėtume išmokti atjausti tuos, kurie negali laikytis visuomenės taisyklių, ir bandyti jas habilituoti ar bent jau pastatyti kur nors, kur negalėtų pakenkti nei sau, nei kitiems. .

  • Avani

    2019 m. Lapkričio 17 d., 02.12 val

    Vėlgi, mano komentaras yra ne apie sociopatus, bet apie žmones, kuriems iš tikrųjų trūksta sugebėjimo kontroliuoti / suvokti savo veiksmus ar suvokti bet kurią iš tų sąvokų. Sociopatai nepriskiriami šiai kategorijai. Mąstau daugiau: mano 30-metis brolis, kuris nuo pat gimimo yra sauskelnių, negali vaikščioti, sėdi vežimėlyje, nežino jokių žodžių ir iš esmės yra įstrigęs nuolatinėje kūdikių psichinėje būsenoje. neturėdamas vilties išgydyti. Jis yra visuomenės narys, ir NĖRA protinga iš jo NIEKO tikėtis.

  • Melionai

    2020 m. Birželio 9 d., 20.56 val

    Sakyk, ko nori, bet, yra pagaminti sociopatai ir gimsta psichopatai, todėl nėra taip, kad jie turėtų pasirinkimą!
    Aš visiškai gaunu straipsnį, turiu omenyje pasakyti, ko norite, tai tik mano būdas jį pamatyti.

  • Mya

    2020 m. Birželio 9 d., 21.04 val

    „Kalėjimuose pilna sociopatų ir psichopatų, tačiau apklaustas įkalintas sociopatas nuoširdžiai prisipažins, kad padarydamas bet kokį nusikaltimą padarysiąs draugui, padarys bet kokį skaičių nusikaltimų.

    Draugas padės jums judėti; tikras draugas padės jums pajudinti kūną.

    Draugas išgelbės tave iš kalėjimo; šalia jūsų sėdės tikras draugas.

    Kas nenorėtų turėti tikro draugo? Tačiau jie skamba panašiai kaip sociopatas “.
    - Tanya Thompson, Vardų prisiėmimas: „Con Artist's Masquerade“

  • Kris

    2020 m. Birželio 11 d. 18.51 val

    JIE turi pasirinkimą palikti žmones ramybėje, o ne jų sunaikinti. Jie tiksliai žino, ką daro, kaip ir pedofilai, ir jiems tai nerūpi. Jie gauna didelę įtaką gavę emocinę kieno nors reakciją - arba tuo, kad pergyvenate apie nieko neįtariančią asmenį, o visuomenė apskritai tai leidžia ir netgi giria charazminiu grobuonišku agresyviu elgesiu. Taip pat trūksta švietimo apie tai, o tai leidžia vėliau išsisukti nuo to, ką jie daro. Jie žino skirtumą tarp teisingo ir neteisingo, jiems tiesiog nereikia rinktis teisingai, jie verčiau renkasi neteisingą ir džiaugiasi priklausomybę sukeliančiu dopamino smūgiu, kurį jie gauna matydami, kaip žmonės kenčia ir šnypščia jų įtakoje ir kontrolėje. Jei negalite patirti meilės, kitas geriausias dalykas yra jėga. Taigi prašau, būk tikras čia - yra pasirinkimas, o jie nusprendžia sugadinti ir sunaikinti. Jie tiksliai žino, kas jie yra ir ką daro, nėra išprotėję, psichiškai atsinaujinę ar psichotiški. Yra ir kita galimybė, BET jie nepasirinks kito kelio ar elgesio rinkinio, pagal kurį veiktų. Galų gale jie visada pasirinks įskaudinti ir sunaikinti.

  • Ebc

    2020 m. Rugpjūčio 19 d., 22.57 val

    Ar depresija gali sukelti sociopatiją?
    Kadangi visą gyvenimą buvau empatiškas žmogus ir man patiko padėti kitiems, tačiau prieš keletą mėnesių jaučiausi depresija dėl padarytos klaidos ir dabar bijau, kad tapau sociopate, nes pastebėjau, kad mano empatija kitiems sumažėjo, ir aš negaliu emociškai užmegzti ryšio su kitais žmonėmis nejausdamas pykčio.